c_300_250_16777215_10_images_60701.jpg

تركمن سسي -استاندار گلستان در پیامی روز خبرنگار را به تمامی فعالان عرصه اطلاع رسانی استان تبریک گفت و خبرنگاران و روزنامه نگاران پویا و سرزنده را عامل تحرک جامعه و آگاهی مردم  دانست.

به گزارش خبرنگار تركمن سسي به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان، متن کامل پیام دکتر صادقلو به شرح زیر است؛
بسمه تعالی
اطلاع رسانی، آگاهی بخشی و دانایی یقیناً زیربنای جامعه ای توسعه مدار و رشد یافته تلقی می گردد.
خبرنگاران و روزنامه نگاران پویا، بالنده، سرزنده و با نشاط می توانند در تحرک جامعه و آگاهی مردم نسبت به مطالبات قانونی و بحق خود و همچنین تکالیف فردی و اجتماعی شان، نقش بسزایی داشته باشند.
17 مرداد، سالروز شهادت، شهید محمود صارمی که به نام روز خبرنگار در تقویم ثبت گردیده، فرصتی شایسته برای قدردانی و سپاسگزاری از مردان و زنانی است که رسالت بازگویی حقایق و رونمایی از وظایف و تکالیف افراد جامعه را بر عهده دارند.
خبرنگاران گلستانی باید در دامنه رسانه ای های مکتوب، دیجیتال و شبکه های اجتماعی ضمن انعکاس حقیقی اخبار جامعه،احترام به حقوق دیگران و اشاعه واقعیات را مورد توجه قرار دهند.
گلستان، استانی با تنوع قومی، مذهبی و آب و هوایی است و افزایش همگرایی در آن خصوصاً از طریق اصحاب رسانه می تواند زمینه های رشد و توسعه را فراهم نماید.
اینجانب ضمن تبریک 17 مرداد، روز خبرنگار به تمامی فعالان عرصه اطلاع رسانی استان، امیدوارم این قشر فعال و دلسوز در انجام رسالت سترگ خود موفق و موید باشند.
 
 

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر