c_300_250_16777215_10_images_60890.jpg

تركمن سسي - نماینده ولی فقیه در سپاه نینوای گلستان گفت: هر هفته ۸۰ نفر از طلاب اهل سنت از استان گلستان به سفرهای زیارتی مشرف می شوندتا وحدت و همگرایی بین شیعه و سنی در سایر نقاط کشور نیز بیان شود.

به گزارش خبرنگار تركمن سسي، حجت الاسلام رعایتی صبح امروز در دیدار با امام جمعه شهرستان گنبدکاووس و امام جمعه سابق این شهرستان اظهار داشت:هر هفته 80 نفر از طلاب اهل سنت از استان گلستان به سفرهای زیارتی مشرف می شوندتا وحدت و همگرایی بین شیعه و سنی در سایر نقاط کشور نیز بیان شود.
نماینده ولی فقیه در سپاه نینوای استان گلستان افزود : بیش از 400 نفر از طلاب اهل سنت تا پایان تیر ماه به مشهد مقدس اعزام شدند و قرار است بستری فراهم تا علمای اهل شیعه و سنی به همراه خانواده خود امسال در عتبات حضور یابند.
سردار رحمت الله صادقی فرمانده سپاه نینوا استان گلستان نیز در ادامه این برنامه اظهار داشت: شهرستان گنبدکاووس، شهرستان ولایتمدار است و حجت الاسلام سبحانی به عنوان یک قدرت برای ایجاد اتحاد و همگرایی بیش از دو دهه در این شهرستان تلاش کرده و همکاری خوبی نیز با سپاه داشتند.
وی افزود: در زمان دفاع مقدس، شهرستان گنبدکاووس یکی از محورهای مورد توجه ولایت بود و به علت فعالیت خوب خود در این مدت، با شهرهای بزرگ قابل قیاس بود.
فرمانده سپاه نینوا استان گلستان ادامه داد: با توجه به ترکیب اقوام و مذاهب همیشه این شهرستان مورد توجه دشمنان بوده تا بتوانند بین اهل شیعه و اهل سنت اختلاف بیندازند اما با وجود تلاش‌های خود نتوانستند اقدامی در این راستا انجام دهند.
سردار صادقی خاطرنشان کرد : هدف سپاه در حال حاضر دفاع از جغرافیای فرهنگی ، سیاسی انقلاب اسلامی ایران است و به عنوان یک ماموریت ذاتی در شهرستان از آن یاد می شود.
وی اظهار داشت: انشاء الله مجموعه سپاه و بسیج بتوانند در حفظ تمامیت ارضی و مرزی فرهنگی – اجتماعی سیاسی کار کنند و ماموریت خود را به نحو احسن انجام دهند./ خبرگزاری تسنیم

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر