c_300_250_16777215_10_images_60906.jpg

ترکمن سسی - مراسم معنوی جشن فارغ التحصیلی گروهی از طلاب مدرسه علوم دینی عرفانی قره بلاغ به همت این مدرسه علوم دینی و با حضور علما و مردم متدین ترکمن صحرا  روزپنج شنبه ۱۸ شهریورماه ۱۳۹۵در محل مصلای روستای قره بلاغ برگزار می گردد.

به گزارش خبرنگار ترکمن سسی از حوزه علمیه عرفانی قره بلاغ ،این مراسم چهل وهشتمین دوره مراسم جشن فارغ التحصیلی طلاب خواهد بود. به همین مناسبت از طرف حوزه علمیه عرفانی قره بلاغ ازعموم مسلمانان جهت شرکت دراین محفل علمی و معنوی دعوت به عمل آمده است.
شایان گفتن است مدرسه علوم دینی عرفانی قره بلاغ باهمت وتلاش استاد فقید حاج یارمحمدآخوندنظری (رحمة الله علیه)درسال ۱۳۳۰درروستای قره بلاغ تاسیس شد .
زمان مراسم: پنج شنبه ۱۸ شهریورماه ۱۳۹۵ساعت ۹صبح
مکان: روستای قره بلاغ مصلای روستا

دیدگاه‌ها  

+2 #1 آق قلا 1395-05-22 15:12
با سلام با تبریک به مدیران حوزه علمیه عرفانی قره بلاغ که برپایی همایشهای دینی فقدان زین زمان یارجان تقصیر رااحساس نمیکنیم و آروزی توفیق برای سایر علمای حوزههای سراسر ترکمنصحرا که الحق و الانصاف برای دین خدا تلاش می کنند
اما آنچه که مرا متعجب می سازد مدیران سایت ترکمن سسی هست که تا دیروز حوزه علمیه قره بلاغ را به اشاعه تفرقه در جامعه متهم می کردند و اساتید حوزه قره بلاغ را طلبه ای بیش نمیدانستند امروز با وجود همایش های دینی و برنامه ختم علوم دینی در حوزه های گوناگون صحرا در یک چرخش ۱۸۰‌درجه ای تبلیغات حوزه علمیه قره بلاغ را در صفحه سایت خود قرار داده اند
احتمالا با این کار قصد دارند تهمت هاو توهین هایی را که به علمای آن حوزه در نزریکی عیدسعید فطر با هدف یافتن جایگاهی سیاسی یا ... را که زده اند جبران کرده و مخاطبان خود را بازیابند
والله اعلم

ترکمن سسی:
يا أَيُّهَا الَّذينَ آمَنُوا اجْتَنِبُوا کَثيراً مِنَ الظَّنِّ إِنَّ بَعْضَ الظَّنِّ إِثْمٌ ...
کاربر گرامی رویکرد این پایگاه خبری پوشش اخبار منطقه می باشد و علما و طلبه های منطقه از جمله این حوزه را از سرمایه های اجتماعی می دانیم.لطفا از افکار تفرقه انگیز دوری فرمایید.یادداشتی که شما اشاره می فرمایید حسب نظرات سایر علمای ترکمن صحرا در راستای دعوت به وحدت در مورد رویداد اجتماعی بوده است.
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر