c_300_250_16777215_10_images_60462.jpg

تركمن سسي - استاندار گلستان گفت: ۴۰ طرح تحول زایی در گلستان به سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور ارائه‌شد.

به گزارش خبرنگار تركمن سسي به نقل از خبرگزاري مهر، حسن صادقلو، ظهر شنبه در جلسه شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان، با اشاره به اینکه ۴۰ طرح تحول زایی در گلستان به سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور ارائه‌شده، تصریح کرد: طرح مطالعاتی دیوار دفاعی گرگان، موزه مردم‌شناسی و موزه میراث روستایی قرق، حوزه‌های زیرساختی شیلات، راه‌آهن، آشوراده و منطقه آزاد اینچه برون از طرح تحول زا در استان است که نیازمند اعتبارات ملی است و پیگیری و توجه کافی لازم به آن‌ها خواهد شد.
وی اظهار کرد: سال گذشته سال سختی ازنظر منابع مالی بود اما خوشبختانه باتدبیر و مدیریت کارآمد مدیران کل دستگاه‌های اجرایی توانستیم سال ۹۴ را که سال بسیار دشواری بود را پشت سر بگذاریم و امیدواریم با قول‌های که برای سال ۹۵ گرفته‌ایم گشایش‌هایی برای استان ایجاد شود.
وی به اختیارات ناچیز استانداران در تخصیص بودجه اشاره کرد و افزود: یکی از مهم‌ترین گلایه‌های استانداران همواره این بوده که اختیارات آن‌ها در حوزه توزیع بودجه بسیار محدود است.
استاندار گلستان ادامه داد: بخش عمده‌ای از بودجه سالانه استان‌ها از زاویه قانون تکلیف می‌شود و لازم‌الاجراست و امکان تغییر آن وجود ندارد.
وی اضافه کرد: در چنین شرایطی مدیران باید قانون بودجه ۹۵ را با دقت مطالعه کرده تا بتوانند با اشرافیت کامل به ظرفیت‌های بودجه، به‌موقع از این ظرفیت‌ها استفاده کنند.
صادقلو با تأکید بر اینکه بایدها و نبایدهای بودجه و جذب اعتبارات و ردیف‌های ملی و متمرکز باید موردتوجه ویژه مدیران دستگاه‌های اجرایی استان قرار گیرد، خاطرنشان کرد: استفاده از این ظرفیت‌ها یکی از معیارهای اصلی در ارزیابی عملکرد مدیران دستگاه‌های اجرایی خواهد بود.
وی همچنین بر پیگیری مستمر برای تخصیص اعتبارات اعلام‌شده برای استان تأکید و تصریح کرد: تسریع در مبادله موافقت‌نامه‌ها توسط دستگاه‌های اجرایی، پرداخت پاداش معوق بازنشستگان، مشخص شدن اولویت‌های استان در شورای فنی، پیگیری طرح‌های تحول زایی استان از دیگر موضوعاتی است که مدیران دستگاه‌های اجرایی باید بدان توجه داشته باشند.

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر