c_300_250_16777215_10_images_01102913.jpg

ترکمن سسی-سایت فوتبال برتر در گزارشی به بررسی وضعیت تیم روستوف حریف روسی آژاکس آمستردام در مرحله پلی‌آف لیگ قهرمانان اروپا پرداخت.

 

به گزارش خبرنگار ترکمن سسی به نقل از طرفداری،تیم‌های آژاکس آمستردام و روستوف امشب در هلند برگزارکننده بازی رفت مرحله پلی‌آف لیگ قهرمانان اروپا خواهند بود و برنده دو بازی رفت و برگشت آنها راهی دور گروهی این رقابت‌ها می‌شود.

 

سایت فوتبال برتر در آستانه این بازی حساس توسط میکائیل یوخین، کارشناس روسی خود به بررسی وضعیت تیم روستوف پرداخت و تیتر گزارش خود را اینگونه انتخاب کرد: هرج و مرج و بازیکنان اندک حریف آژاکس، عجیب و غریب و بی‌سابقه.

 

یوخین در این گزارش به نابسامانی کادر فنی تیم روستوف  پس از کناره‌گیری قربان بردیف ترکمنستانی و حضور غیرمستقیم او در دو بازی اخیر این تیم در لیگ برتر روسیه اشاره کرد. وی به سایت هلندی فوتبال برتر گفت: «هنوز تردیدهایی درباره نشستن بردیف روی نیمکت روستوفی‌ها وجود دارد. او در حال تلاش برای افزایش دستمزدهای بازیکنان روستوف است و در دو بازی اخیر تیمش برابر اورال و زنیت سن‌پترزبورگ با کت و شلوار از جایگاه ویژه نظاره‌گر نمایش شاگردانش بود».

 

این کارشناس روسی در ادامه اظهار داشت: «روستوف دارای وضعیت عجیب و غریب و بی‌سابقه‌ای است. بردیف از سمت سرمربیگری روستوف کناره‌گیری کرده است، اما همچنان کنار تیمش حضور دارد. او حتی در دو بازی روستوف برابر اورال و زنیت سن‌پترزبورگ در رختکن این تیم حضور یافت تا مشاوره‌های خود را ارائه بدهد. باشگاه روستوف پیش از این نام قربان بردیف را به‌عنوان سرمربی در بازی حذفی برابر آژاکس آمستردام به یوفا ارسال کرده بود».

 

یوخین که اصالت روسی دارد روستوف را عجیب‌ترین تیم جهان به خاطر وابستگی بازیکنانش به سرمربی قلمداد کرد و گفت: «هیچ تیمی را در دنیای فوتبال نمی‌توانید پیدا کنید که تا این اندازه به سرمربی خود وابسته باشد. بردیف یعنی روستوف و این تیم بدون او وجود نخواهد داشت».

 

کارشناس روسی سایت فوتبال اینترنشنال در خاتمه این گزارش به ارزیابی ستاره‌های تیم روستوف پرداخت و درباره سردار آزمون نیز گفت: " آزمون یک استعداد فوق‌العاده و ستاره نوظهور است"

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر