c_300_250_16777215_10_images_60957.jpg
ترکمن سسی- امام جمعه موقت شهرستان گنبدکاووس با گرامیداشت و تبریک در پیش بودن هفته دولت، خدمات دولت تدبیر و امید در سه سال گذشته به مردم را بسیار ارزنده دانست و بر استمرار این خدمات تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار ترکمن سسی به نقل از ایرنا، حجت الاسلام و المسلمین جعفر رعایتی روز جمعه درخطبه دوم نماز جمعه این هفته مردم گنبدکاووس ضمن قدردانی از تلاش های دولت درخدمت به مردم، اظهار داشت: برخی مطالبات مردم مانند حل معضل بیکاری، ارتقای معیشت مردم و افزایش رفاه و آسایش آنان نیز نیاز به توجه بیشتر مسئولان دولت دارد.
وی، حفظ عزت کشور و مردم را از دیگر مطالبات مردم از دولت دانست و با اشاره به دستگیری دو مقام سیاسی انگلیس و فرانسه در جریان سفر به کردستان و فیلمبرداری از مراکز نظامی، گفت: این اقدام دو مقام سیاسی غربی با عزت مردم ایران همخوانی ندارد و اصولا نباید اجازه چنین کاری به این افراد داده شود.
حجت الاسلام رعایتی با ابراز گله مندی از سکوت برخی مسئولان درقبال این حادثه، اضافه کرد: مسئولان بایستی نسبت به این مسائل موضع گیری شفاف داشته تا عزت مردم حفظ شود.
وی، به پیش بینی برگزاری همایشی درحوزه فناوری اطلاعات در روزهای 16 و 17 شهریور در تهران توسط یک شرکت انگلیسی با مجوز وزارت ارتباطات اشاره کرد و یادآور شد: برگزاری این همایش که شرکت انگلیسی برای حضور افراد شرط و شروط می گذارد یا برخی مقامات ایرانی را از حضور درآن منع می کند، نیز با عزتمندی ملت ایران سازگار نیست و باید جلوی آن گرفته شود.
حجت الاسلام رعایتی با تاکید برضرورت حفظ عزت مردم ایران از سوی همه مسئولان، گفت: خدمت به مردم و توجه به مطالبات آنان باید همراه با عزت باشد و مردم این را نمی پذیرند که عزت آنان زیر سوال برود.
وی همچنین از برخی روزنامه های داخلی که در دفاع از منافقین، اعدام آنان را در دهه 60 محکوم می کنند، ابراز گله مندی کرد و ابراز داشت: این منافقین در دوره حیات خود در ایران افزون بر 17 هزار نفر از مسئولان و مردم بی گناه این سرزمین را به شهادت رساندند و نباید آنان را نسبت به اعمال زشت و غیر انسانی که انجام دادند، طاهر نشان داد.
حجت الاسلام رعایتی همچنین با گرامیداشت برخی مناسبت های هفته آینده از جمله روز مسجد، هفته بسیج اصناف، روز کارمند و پرشک، اضافه کرد: مساجد از مکان های مقدس در جامعه اسلامی هستند که باید هیات امناهای آن با تشکیل اتاق فکر، زمینه جذب بیشتر مردم و جوانان را برای اقامه نماز و انجام دیگر فعالیت های فرهنگی و اجتماعی فراهم نمایند.
وی، اصناف و بازاریان را از پشتوانه های اصلی انقلاب و مردم از پیروزی انقلاب تا زمان حاضر دانست و تصریح کرد: این قشر و دو قشر کارمند و پزشک بایستی با رعایت اصول اسلامی و اخلاقی بیشتر به مردم خدمت نمایند.
شهرستان گنبدکاووس با 360 هزار نفر جمعیت درشرق استان گلستان واقع است.

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر