c_300_250_16777215_10_images_60992.jpg
ترکمن سسی -معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار گلستان گفت: وزیر کشور در هفته دولت به استان گلستان سفر خواهد کرد که کارگروه اقتصاد مقاومتی استان گلستان نیز به ریاست وزیر کشور تشکیل می‌شود.

به گزارش خبرنگار ترکمن سسی ،محمود ربیعی دقایقی پیش در گفت‎وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در گرگان با بیان اینکه رئیس بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران فردا وارد گلستان می‌شود، گفت: در هفته دولت نیز وزیر کشور به گلستان سفر می‌کند که کارگروه اقتصاد مقاومتی استان گلستان نیز به ریاست وزیر کشور تشکیل می‌شود.
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار گلستان ادامه داد: حضور وزیر کشور در استان گلستان فرصت خوبی است که شرکت‎ها و کارخانه‎های تولیدی از فرصت‎ها و حمایت‎های ملی برخوردار شوند.
ربیعی با بیان اینکه وزیر کشور در بین مردم استان گلستان حضور پیدا خواهد کرد و نشست خبری با اصحاب رسانه استان برگزار می‌شود، ادامه داد: وزیر کشور با حضور در استان گلستان از مرکز آبزیان گمیشان در بحث پرورش میگو و مراکز تولیدی مهم استان گلستان بازدید خواهد کرد و همچنین واحد‎های مهم تولیدی استان با حضور وزیر کشور طی هفته دولت افتتاح خواهد شد.
وی ابراز داشت: حضور وزیر کشور در استان گلستان در چنین سطحی کمتر در استان‎ اتفاق می‎افتد و باید از این سفر به درستی و به نفع استان استفاده کنیم.
رئیس کل بانک مرکزی فردا وارد گلستان می‌شود/ برگزاری اجلاس سراسری محیط زیست با حضور «ابتکار» در گرگان
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار گلستان یادآور شد: به مناسبت هفته دولت در استان گلستان 452 واحد اقتصادی با اعتبار 180 میلیارد ریال افتتاح و به بهره‎برداری خواهد رسید.
ربیعی ابراز داشت: از فردا صبح رئیس کل بانک مرکزی جمهوری اسلامی از دو پروژه در استان گلستان بازدید خواهد کرد و کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید با حضور رئیس کل بانک مرکزی جمهوری اسلامی در استان گلستان برگزار می‌شود.
وی یادآور شد: سه‌شنبه نیز رئیس سازمان محیط زیست کشور در استان گلستان حضور پیدا خواهد کرد و با حضور معصومه ابتکار و روسای محیط زیست دیگر استان‎ها اجلاس محیط زیست کشور برگزار می‎شود.
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار گلستان از شناسنامه‎دار کردن گندم استان گلستان خبر داد و گفت: در اسفند ماه سال گذشته از سوی وزارتخانه نسبت به شناسنامه‎‎دار کردن گندم‌نامه‎ای اقدام شده است.
ربیعی در پایان ابراز دشت: شناسنامه‌دار کردن گندم می‎تواند چارچوب فعالیت استان و نسبت‎های تولید گندم را در استان مشخص کند و رعایت این چارچوب می‎تواند باعث شود کشت گندم در استان به صورت یک طرح و پروژه دنبال شود.

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر