c_300_250_16777215_10_images_60990.jpg
تركمن سسي - مختار مهاجر رئيس سازمان جهاد كشاورزي گلستان صبح امروز يكشنبه ۳۱ مرداد ماه در نشست خبري با اصحاب رسانه گفت امسال ۱۳۵۸۰۰۰ تن خرید تضمینی گندم با ارزش ریالی ۱۷۰۰ میلیارد تومان از کشاورزان استان گلستان انجام شد.

به گزارش خبرنگار تركمن سسي ، وي خاطر نشان كرد در سال گذشته ۹۵۰ هزار تن خرید تضمینی گندم در استان گلسان انجام شد و تقریبا یک ماهه با پرداخت قیمت گندم با تمام کشاورزان عزیز تسویه حساب شده بود.
رئيس سازمان جهاد كشاورزي گلستان تصريح كرد امسال تاکنون ۱۳۹۶ میلیارد تومان از مطالبات کشاورزان گندم کار استان در وجه آنان پرداخت شده و پرداخت تقریبا ۳۰۴ میلیارد تومان باقی مانده مطالبات کشاورزان عزیر طی یکی دو هفته آینده با مجوزی که هیات دولت به جهاد کشاورزی داده  انشاا. اتفاق خواهد افتاد.
وی با اشاره به اینکه امسال در استان گلستان یک میلیون و پانصد هزار تن گندم تولید شده است افزود این تاخیر پرداخت مطالبات کشاورزان گندم کار استان به دلیل حجم بالای تولید گندم امسال است.
وی در ادامه گفت در مجموع امسال تاکنون ۸۱ درصد مطالبات کشاورزان پرداخت شده است در صورتیکه میانگین پرداخت در کشور ۵۲ درصد می باشد و از این حیث از میانگین کشوری جلوتر هستیم.

c_300_250_16777215_10_images_P8190034.JPG

دیدگاه‌ها  

+2 #1 Jamal 1395-06-01 08:40
مگه فقط گندم کاران کشاورز محسوب میشوند . چرا کسی سراغی از کشاورزان ترکمن صحرا که اکثرا نیز قشر ضعیف هستند که در پایین دست ها و زمین های شور کشاورزی میکنند و محصولی غیر از جو نمی توانند بکارند نمیگیرد . تکلیف پول اینهمه کشاورز که جو تحویل دادند چی می شود . به درد جو کاران هم برسید
نقل قول کردن
0 #2 مارال 1395-06-06 12:21
راست میگه پس تکلیف جوکاران چیه خواهشا به حال این قشر جامعه هم رسیدگی شود.
ترکمن سسی : کاربر گرامی ؛ما این سوال را از آقای رستمانی مسؤول روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی گلستان پرسیدیم و اعلام شد مسؤولین مربوطه به جد پیگیر پرداخت بهای جو هستند و این مشکل مربوط به گلستان نیست و در همه استانها این مشکل وجود دارد.قول تاریخ ندادند لیکن جهاد کشاورزی با اولویت پیگیر موضوع است تا هرچه زودتر این مهم انجام شود و بیش از این شرمنده کشاورزان زحمتکش نباشند.
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر