c_300_250_16777215_10_images_60989.jpg
ترکمن سسی- امام جمعه اهل سنت گنبد کاووس: باید از همه کسانی که در برقراری امنیت کشور سهیم هستند تشکر کرد.

به گزارش خبرنگار ترکمن سسی ، امام جمعه اهل سنت گنبد کاووس، گفت: در کشوری زندگی می کنیم که با فداکاری و ایثار شهداء، رزمندگان و نیروهای امنیتی و انتظامی امنیت در بالاترین حد خود برقرار بوده و قدردان این امنیت هستیم.
«آخوند عبدالکریم جاور» در نماز جمعه این هفته اهل سنت شهر گنبد کاووس که در مصلی بزرگ وحدت این شهر برگزار شد، افزود : خداوند به پاس خون شهداء این امنیت را پاس می دارد و باید از همه کسانی که در برقراری امنیت کشور سهیم هستند تشکر کرد.
امام جمعه اهل سنت گنبد کاووس، مسئله امنیت را مسئله ای حیاتی در زندگی انسان دانست و گفت: اگر انسان در زندگی دنیوی امنیتی احساس نکند چطور می تواند پروردگار خود را عبادت کند، پس وجود امنیت و احساس امنیت از ضروریات جوامع بشری است.
وی، ادامه داد: دشمنان اسلام با ایجاد جنگ و خونریزی در بلاد اسلامی، دین اسلام را دین افراطی گری معرفی کرده و مردم دنیا را از دین صلح دوست اسلام دور می کنند.
آخوند عبدالکریم جاور با اذعان بر اینکه دین مبین اسلام کامل ترین دین و پیامبر عظیم الشان اسلام نیز خاتم مرسلان بوده، ابراز کرد: خداوند در قرآن کریم با صراحت اعلام می کند:«امروز دین شما تکمیل شد و آن دین اسلام است و محمد (ص) نیز خاتم الانبیا است».
وی، افزود: رسول اکرم(ص) در مبارزه با کفار و مشرکان سختی های فراوانی را تحمل کردند و این بزرگوار امروزه محبوب قلوب مسلمانان است.
آخوند جاور، افزود: خداوند زندگی کسانی را که گمراه شده و از دستوراتش سرپیچی می کنند به زندگی حیوانی تشبیه کرده است. به گفته وی؛ این گمراه شدگان فرقی با حیوان ندارند و خود را تسلیم وسوسه های شیطان لعین کرده اند.
امام جمعه اهل سنت گنبد کاووس با بیان اینکه شخص مومن همواره خداوند را ناظر بر اعمال، گفتار و کردار خود می داند، تصریح کرد: افراد صالح از منکرات خداوند دوری می کنند و سعی در اجرای اوامر الهی در جامعه دارند./ خبرگزاری تقریب

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر