c_300_250_16777215_10_images_60781.jpg
تركمن سسي - رئیس شورای اسلامی شهر گنبدکاووس گفت: توسعه متوازن مناطق مختلف شهری گنبدکاووس با حفظ و تقویت وحدت بین اقوام و مذاهب ساکن در آن، دغدغه اصلی اعضای این شورا و شهردار دومین شهر بزرگ استان گلستان است.

به گزارش خبرنگار تركمن سسي به نقل از ایرنا، علی پورمندی شامگاه یکشنبه درنشست خبری اظهار داشت: این شورا در آغاز فعالیت و با توصیه برخی مسئولان این شهرستان، توجه به مناطق محروم و کمتر توسعه یافته شهر گنبدکاووس را در دستور کار خود قرار داد.
وی گفت: اعضای شورای اسلامی شهر و شهرداری گنبدکاووس درمدت سه سال گذشته با احداث افزون بر 10 بوستان محله ای، آسفالت 90 درصد از کوچه ها و معابر محلات محروم را در راستای نهضت آسفالت انجام داد که هم اکنون نیز تداوم دارد.
پورمندی بازیاد دانستن مشکلات و کمبودهای شهری گنبدکاووس و بابیان اینکه رفع کامل این مشکلات به زمان زیادی نیاز دارد که با بودجه فعلی شهرداری نیز همخوانی ندارد، اضافه کرد: مجموعه اعضای شورای شهر و شهرداری همه تلاش خود را با بهره گیری از بودجه و امکانات فعلی برای انجام وظایف و پاسخ به مطالبات شهروندان انجام می دهند.
وی از پیش بینی 25 میلیارد ریال برای ادامه نهضت آسفالت کوچه ها و معابر شهری درسال جاری خبر داد و تصریح کرد: با توجه به مشکلات مالی شهرداری که هم اکنون تنها جوابگوی حقوق پرسنل این شهرداری است، برای آسفالت کوچه ها و معابری که آماده آسفالت است حداقل 10 درصد مشارکت مردمی دریافت می شود.
رئیس شورای اسلامی شهر گنبدکاووس یادآور شد: شهرداری به دنبال راه اندازی کارخانه آسفالت با ظرفیت 120 تن در روز با مشارکت بخش خصوصی است که درصورت نهایی شدن، عملیات نهضت آسفالت همه معابر شهری انجام می شود.
پورمندی با اشاره به درحال احداث بودن چندین واحد پارکینگ طبقاتی خودرو در نقاط مختلف شهر بویژه مرکز آن، گفت: عملیات اجرایی چند پارکینگ به پایان رسیده و بزودی بهره برداری از آن آغاز می شود.
به گفته وی، چند پارکینگ دیگر نیز که زمین آن خریداری شده درمرحله پایان مطالعات و یا آغاز عملیات اجرایی قرار دارد.
پورمندی به نقش اطلاع رسانی خبرنگاران به افکار عمومی و آگاهی بخشی به آنان اشاره کرد و افزود: رسانه ها به عنوان پل ارتباطی بین مردم و مسئولان بایستی با حفظ حرمت قلم و نیز رعایت انصاف و عدالت، انتظارات و مطالبات متقابل مردم و مسئولان را منعکس نمایند.
عضو دیگر شورای اسلامی شهر گنبدکاووس نیز در این جلسه با اشاره به برخی مشکلات زیرساختی توسعه شهری، برلزوم حمایت ویژه مدیران استانی بویژه استانداری برای ایجاد و تکمیل زیرساخت های شهری ازجمله کنارگذر شرقی این شهر تاکید کرد.
حاجی نظر شیرمحمدلی، ضرورت ایجاد درآمدهای پایدار برای شهرداری گنبدکاووس را مورد تاکید قرار داد و گفت: درهمین راستا، مجتمع گل و گیاه شهرداری راه اندازی شده تا علاوه بر تامین نیازهای فضای سبز شهری، نیاز شهرهای همجوار و حتی بحث صادرات گل و گیاه نیز مورد توجه قرار گیرد.
وی از خبرنگاران خواست، مباحث توسعه شهری را به دور از نگاه قومیتی و مذهبی و تنها در راستای وحدت و همبستگی بین اقوام ساکن در گنبدکاووس پیگیری نمایند تا برخی افراد و جریان ها از آن سوء استفاده نکنند.
در این نشست که منصور طعنه گنبدی شهردار گنبدکاووس و مهناز نوربخش دیگر عضو شورای این شهر حضور داشتند، به سوالات مختلف خبرنگاران پاسخ داده و با اهدای هدایایی از آنان تجلیل شد.
شهر گنبدکاووس با افزون بر 150 هزار نفر جمعیت و حدود 28 کیلومترمربع وسعت به عنوان دومین شهر بزرگ استان گلستان در شرق این استان واقع است.

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر