c_300_250_16777215_10_images_000003369998.jpg

ترکمن سسی-استاندار گلستان با بیان اینکه برخی اصلاح‌طلبان به‌دنبال مطالبات مردم نیستند، گفت: ما به اندازه کافی از اصلاح‌طلبان در استان استفاده کرده‌ایم و بدون توجه به بحث‌های منطقه‌ای نیز از شایستگان در مدیریت‌های استان بهره برده‌ایم.

 

به گزارش خبرنگار ترکمن سسی به نقل از تسنیم،حسن صادقلو ظهر امروز در حاشیه نشست خبری با اصحاب رسانه در پاسخ به سوالات خبرنگار تسنیم درباره اختلافات با برخی اصلاح‌طلبان اظهار داشت: این که برخی افراد در استان اتاق فکری تشکیل داده و تصمیم‌گیری می‌کنند را نباید به نام اصلاح‌طلبان دانست و این بیانگر همه اصلاح طلبان قلمداد نمی‌شود و این مصادره به غیرمطلوب است.

 

وی درباره بیانیه شورای هماهنگی اصلاح طلبان استان در انتقاد به عملکرد استاندار گلستان اظهار کرد: آن بیانیه شورای اصلاح طلبان نیز تنها یک تذکر کلی بوده و برخی از اعضای اصلاح طلب نیز آن را امضاء نکرده اند.

 

استاندار گلستان تصریح کرد: متاسفانه اصلاح طلبی چماقی شده برای برخی اراده‌های فردی در استان شده و من بیش از خیلی از این افراد سابقه اصلاح‌طلب دارم و هزینه‌‎های خاص آن را نیز پرداخت کرده‌ام اما تفکر اصلاح‌طلبی دارای مبانی و اصولی است که متاسفانه برخی افراد از این اصول خارج هستند.

 

وی با اشاره به اینکه من برای پاسخگوئی درباره اقدامات در هر جمعی آماده هستم، اظهار کرد: نقد باید روشن باشد. مطالبات اصلی امروز مردم اشتغال، رونق تولید و توسعه است اما متاسفانه برخی تنها حرف و انتظارشان انتظارات فردی است و می‌گویند این لیست ما باید مدیر شوند.

 

صادقلو افزود: ما به اندازه کافی از اصلاح‌طلبان در استان استفاده کرده‌ایم و بدون توجه به بحث‌های منطقه‌ای نیز از شایستگان در مدیریت‌های استان بهره برده‌ایم و شایستگی ملاک انتخاب‌ها است و بی انصافی است که برخی می گویند همه مدیران از شرق استان است.

 

وی درباره وضعیت لایحه منطقه آزاد اینچه‌برون نیز گفت: در مجلس قبل لایحه منطقه آزاد مصوب نشد اما به علت اینکه دولت در این زمینه پافشاری و تلاش دارد یک فوریتی این طرح مصوب شد و در کمیسیون اقتصادی نیز کلیات آن مصوب شده و امیدواریم در 2 تا 3 هفته آینده در صحن مجلس ارائه شود.

 

استاندار گلستان اظهار کرد: در بحث منطقه ویژه اقتصادی استان نیز در کارهای زیرساختی اقدامات خوبی انجام شده اما به علت اینکه جاذبه لازم برای جذب سرمایه‌گذار و معافیت‌های لازم را ندارد سرمایه‌گذاری استقبال نکرده و ما تمرکز خود را بر مطقه آزاد قرار داده‌ایم.

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر