c_300_250_16777215_10_images_82201777-70962755.jpg

ترکمن سسی-معاون بهداشتی شبکه و رئیس مرکز بهداشت کلاله اعلام کرد: به مناسبت هفته دولت، پزشکان کانون بسیج جامعه پزشکی شبکه بهداشت ودرمان کلاله با همکاری جمعیت هلال احمر این شهرستان، 132 نفر ازبیماران روستاهای قویجق و چالجه از توابع بخش مرکزی کلاله را به رایگان ویزیت کردند.

 

به گزارش خبرنگار ترکمن سسی به نقل از ایرنا،شمس الدین کر افزود: بیماران ویزیت شده، داروهای تجویز شده از سوی پزشکان را نیز که 15میلیون ریال هزینه داشت، به صورت رایگان دریافت کردند.

وی گفت: اینگونه طرح ها در راستای خدمت رسانی به اهالی روستاهای کمتر توسعه یافته و با هدف ارتقای سلامتی مردم، خصوصا جمعیت هدف شبکه بهداشت و درمان به اجرای گذاشته می شود.

رئیس مرکز بهداشت کلاله خاطرنشان کرد: در اجرای این طرح و به منظور خدمات رسانی بهینه به مردم محروم منطقه، کادر پزشکی شامل پزشک عمومی ، دندان پزشک ، ماما، بهورز، پرستار ، کارشناس روان شناسی و نیز کارشناسان واحد گسترش شبکه، بهداشت محیط و بیماری ها به روستاهای قویجق و چالجه وابسته به مرکز بهداشتی درمانی روستای تمرقره قوزی کلاله اعزام شدند.

وی ادامه داد : در این برنامه زنان باردار واجد شرایط نیز توسط کارشناس مامایی ویزیت شدند.

کرهمچنین گفت: درقالب این طرح پزشکان و کارشناسان فنی در راستای ارتقای آگاهی های بهداشتی ودرمانی، علاوه بر ارائه اطلاعات آموزشی به صورت حضوری، نسبت به توزیع بروشور و مطالب آموزشی بین شرکت کنندگان در طرح ویزیت رایگان بیماران اقدام کردند.

شهرستان کلاله با افزون بر110هزار نفر جمعیت در شرق گلستان قراردارد وروستاهای چالجه وقویجق با 120خانوار و 600 نفر جمعیت در70 کیلومتری شمال شرقی این شهرستان واقع است.

 

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر