c_300_250_16777215_10_images_60968.jpg
ترکمن سسی - فرماندار بندر ترکمن گفت: بیکاری مهمترین واصلی ترین مشکل این شهرستان است.

به گزارش خبرنگار ترکمن سسی ؛ فرماندار بندرترکمن در جلسه شورای اداری شهرستانهای غرب گلستان خطاب به وزیر کشور گفت: علت این بیکاری کمبود زمینهای زراعی در این شهرستان و افزایش جمعیت در سالهای اخیر است که امید داریم با تدبیروزارت کشور و همچنین مساعدت دولت این مشکل رفع شود.
عبدالحکیم فیروزی گفت: با همه محدودیتهایی که در بخش زراعی داریم اما نعمت خدادادی دریا نعمت بزرگی است که باید از آن استفاده کرد.
وی خطاب به وزیر کشور گفت: درخواست و تقاضای ما این است که محدودیتهای مربوط به محیط زیست و سرمایه گذاری در دستور کار قرار گیرد تا این شهر به یکی از شهرهای توسعه یافته کشور تبدیل شود.
وی همچنین گفت: مدیریت دوگانه محیط زیست یکی دیگر از مشکلات این شهرستان است.
فرماندار بندر ترکمن همچنین گفت:شهرستان بندر ترکمن مردمی نجیب متدین و متعهد داردکه با وجود اقوام مختلف از فارس و ترکمن با وحدت و همدلی با یکدیگر زندگی می کنند.
در جلسه شورای اداری شهرستانهای غرب استان که عصر پنج شنبه در شهرستان بندر ترکمن آغاز شده اعضای شورای اداری شهرستان های گمیشان، آق قلا کردکوی بندرگز و بندر ترکمن، امامان جمعه و فرمانداران حضور دارند./ باشگاه خبرنگاران

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر