c_300_250_16777215_10_images_60967.jpg
ترکمن سسی - نماینده مردم گنبدکاووس در مجلس شورای اسلامی با اشاره به ضرورت حمایت از جوانان، بیکاری را بزرگترین مشکل استان گلستان دانست.

به گزارش خبرنگار ترکمن سسی به نقل از خبرگزاری فارس، قرجه طیار عصر امروز در دیدار با جوانان نخبه و فرهیخته گنبدکاووس در سالن جلسات فرمانداری ویژه گنبدکاووس با اشاره به فرا رسیدن هفته دولت و بزرگداشت شهیدان رجایی و باهنر اظهار کرد: باید این هفته فرخنده و مبارک را به همه مردم عزیز، دولت خدمتگزار و همه تلاشگران و خدمتگزاران این نظام تبریک گفت.
وی با بیان اینکه حضور در میان جوانان برای ما یک فرصت مغتنم و ارزشمند است، افزود: جوانان در کشور همواره پیشتاز در حرکت‌های انقلابی و جریان سازی‌های فرهنگی و ارزشی هستند و همگان شاهد هستند که هرجا جوانان ورود پیدا کرده‌اند توانسته‌اند بر مشکلات غلبه کرده و اتفاقات بزرگی را در کشور رقم بزنند که ماندگار و پر ثمر بوده است.
نماینده مردم گنبدکاووس در مجلس شورای اسلامی با اعلام آمادگی برای برگزاری جلسات مستمر با جوانان و نخبگان شهرستان گنبدکاووس، تاکید کرد: رهبر معظم انقلاب سال جاری را اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل نامیده‌اند و در سال اخیر که دوبار محضر ایشان شرفیاب شده‌ایم در هر دو دفعه بیشترین تاکید ایشان به مسوولان و به ویژه نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی چاره‌اندیشی در برابر معضل بزرگ بیکاری جوانان و وضعیت معیشتی مردم بوده است.
طیار با تاکید بر اینکه این فرمایشات رهبر معظم انقلاب راهبردهای اصلی کشور را برای ما ترسیم می کند خاطرنشان کرد: امروز بزرگترین مشکل کشور عدم اشتغال و بیکاری جوانان است که همه باید با هم، هم‌قسم شویم تا این مشکل را با تمام وجود رفع کرده و جوانان شایسته و لایق گنبدکاووس را در وضعیت معیشتی مناسبی ببینیم.
وی با اشاره به اینکه معرفی کردن استان گلستان با محوریت صرفا کشاورزی یک اشتباه بزرگ بوده است، اضافه کرد: متاسفانه این موضوع باعث شده است تمام توجهات درون و برون استانی ما به کشاورزی معطوف شود و آن هم به دلیل عدم نگاههای علمی و تخصصی به سرانجام نرسد و از سویی دیگر با تعریف نکردن حوزه سرمایه‌گذاری و گردشگری به صورت جدی نتوانسته‌ایم از سرمایه‌گذاری های داخلی و خارجی در حوزه صنعت و تولید و همچنین صنعت مهم گردشگری بهره ببریم.
نماینده مردم گنبدکاووس در مجلس شورای اسلامی بر استفاده بهینه و کارآمد از ظرفیت صندوق کارآفرینی امید تاکید کرد و گفت: در روستایی در نزدیکی شهرستان آق‌قلا به همراه تنی از چند از همکاران مشاهده کردیم که جمعی از جوانان این روستا با استفاده از این تسهیلات توانسته اند این روستا را به قطب ساخت و فروش مبل در گرگان و آق‌قلا تبدیل کنند.
وی با تاکید بر اینکه شخصا حامی حضور جوانان در تصمیم‌گیری‌های شهرستان است افزود: نباید بگذاریم جوانان شایسته شهرمان بر اثر برخی کج سلیقگی‌ها و نگاه‌های نابجا از حضور در صحنه‌های کمک به توسعه و پیشرفت شهرستان باز بمانند.
گفتنی است در این دیدار که با حضور نخبگان و فرهیختگان جوانِ علمی، فرهنگی، سیاسی و اجتماعی شهرستان گنبدکاووس برگزار شد تنی چند از این افراد به نظرات و دیدگاههای خود پیرامون مسائل مهم شهرستان بیان کرده و به ارائه پیشنهادات و انتقادات خود نسبت به عملکرد و برنامه مدیران و مسوولان گنبدکاووس پرداختند.

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر