c_300_250_16777215_10_images_60965.jpg
ترکمن سسی - عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور امروز پنجشنبه در مراسم دانش آموختگی طلاب اهل سنت حوزه علمیه اعظمیه شهرستان مرزی گُمیشان در غرب استان گلستان شرکت کرد.

به گزارش خبرنگار ترکمن سسی ،فرماندار گمیشان طی سخنانی در این مراسم اظهار داشت: امیدوارم حضور وزیر کشور گره‎گشای مشکلات و ایجاد امید و نشاط و توسعه پایدار برای منطقه باشد.
امانگلدی ضمیر با اشاره به دین داری و میهن دوستی مردم گمیشان گفت: حوزه علمیه این شهرستان با قدمت 150ساله عالم های بزرگی همچون عبدی جان آخوند بندی نژاد را پرورش داده که در راستای توسعه علوم دینی منطقه تلاش های زیادی داشتند.
ضمیر همچنین از محبت مردم اهل سنت گمیشان به اهل بیت سخن گفت و ابراز داشت: اهالی این خطه اهل بیت را دوست دارند و امام رضا (ع) را غزل ائمه می دانند.
وی اظهار داشت: باور‎های عمیق دینی و مذهبی در گمیشان باعث شده است آمار ناهنجاریهای اجتماعی نظیر طلاق در این شهرستان نسبت به سایر مناطق کمتر باشد.
فرماندار گفت: مردم گمیشان مرزدارانی غیور هستند و طی سه سال فعالیت دولت تدبیر و امید هیچ مشکلی در مرزهای آن پدید نیامده است.
وی با بیان اینکه گمیشان با 70 هزار نفر جمعیت 66 شهید والامقام تقدیم میهن کرده است، اضافه کرد: هر چند شهرداری این شهر از سال 1309 فعالیت خود را آغاز کرد اما به سبب کمبود منابع درآمدی نیازمند حمایت دولت است.
ضمیر از آبزی پروری بویژه پرورش میگو به عنوان مزیت نسبی گمیشان یاد کرد و اظهار داشت: توجه به بخش کشاورزی و ارتقای معیشت ساحل نشینان رمز موفقیت و توسعه این منطقه است.
رحمانی فضلی وزیر کشور در سفر به شهرستان های غرب گلستان از سوی استاندار و شماری از مسوولان کشوری و استانی همراهی می شد. / ایرنا

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر