c_300_250_16777215_10_images_60965.jpg
تركمن سسي - دقایقی پیش کاروان هیأت عالی‌رتبه اجرایی کشور به سرپرستی عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور و با حضور استاندار گلستان و مسؤولان ارشد استان گلستان برای شرکت در مراسم ویژه هفته دولت وارد شهرستان گنبدکاووس شدند.

به گزارش خبرنگار تركمن سسي به نقل از خبرگزاری فارس ، دقایقی پیش کاروان هیأت عالی‌رتبه اجرایی کشور به سرپرستی عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور و با حضور استاندار گلستان و مسؤولان ارشد استان گلستان برای شرکت در مراسم ویژه هفته دولت وارد شهرستان گنبدکاووس در شرق استان گلستان شدند.
در بدو ورود این هیئت عالی‌رتبه وزیر کشور و هیئت همراه با حضور در مزار شهدای شهرستان گنبدکاووس به مقام شامخ شهیدان ادای احترام کرده و با نثار گل و فاتحه‌ای یاد و نام آن‌ها را گرامی داشتند.
وزیر کشور در جوار مزار شهدا با اشاره به اینکه دولت خود را مدیون خون شهدا می‌داند اظهار کرد: همه مسؤولان اجرایی کشور باید تلاش کنند تا راه پرافتخار شهدا را در عزت و سربلندی کشور ادامه دهند و این تنها با توجه به فرمایشات رهبر معظم انقلاب و خدمت صادقانه به مردم به دست خواهد آمد.
معاون استاندار و فرماندار ویژه گنبدکاووس نیز که به عنوان میزبان امروز هیأت عالی‌رتبه اجرایی کشور محسوب می‌شود در سخنانی کوتاه حضور این هیأت به‌ویژه وزیر محترم کشور را در گنبدکاووس خیرمقدم گفت و این حضور را مایه برکت و سرمنشاء حرکت جدید این شهرستان به سمت توسعه و پیشرفت دانست.
گفتنی است برنامه‌های وزیر کشور و هیأت اعزامی از سوی دولت به استان گلستان، در گنبدکاووس حضور در جلسه شورای اداری شهرستان‌های گنبدکاووس، آزادشهر و رامیان و افتتاح متمرکز پروژه‌های این شهرستان‌ها به مناسبت هفته دولت به صورت نمادین است و سپس دیدار با علما، نخبگان، معتمدین و فرهیختگان این شهرستان‌ها، که هر دو جلسه در سالن همایش‎های دانشگاه آزاد اسلامی گنبدکاووس برگزار خواهد شد.
وزیر کشور پس از جلسات دوگانه خود در گنبدکاووس راهی مینودشت می‌شود تا ضمن بازدید از سد نرماب با علما و نخبگان شهرستان‌های مینودشت، گالیکش، کلاله و مراوه تپه دیدار کرده و نهایتا در جلسه شورای اداری این شهرستان‌ها شرکت کند.

 

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر