c_300_250_16777215_10_images_61006.jpg

تركمن سسي - مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گلستان گفت: مراسم بزرگداشت جان‌باختگان حادثه منا در شهرهای گنبدکاووس و بندرترکمن برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار تركمن سسي ، علی اصغر فاضلی ظهر امروز در جلسه هماهنگی و برنامه ریزی سالروز فاجعه منا و بزرگداشت جان‌باختگان این فاجعه اظهار داشت: بیش از 30 برنامه در ایام سالگرد حادثه منا در استان گلستان تدارک دیده شده است.
وی افزود: دیدار خانواده‌های شهدای منا با رهبر معظم انقلاب، دیدار با رئیس جمهور، برگزاری کنگره ملی شهدای منا در تهران، برگزاری نمایشگاه عکس، برگزاری عصری با شعر و خاطره، حضور در خطب‌های نماز جمعه و برگزاری مراسم عرفه از مهم‌ترین برنامه ‌ها است.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گلستان تصریح کرد: در کل کشور 465 شهید حادثه منا داریم که از این تعداد 49 شهید که 23 خانم و 26 آقا هستند از استان گلستان هستند که یک شهید از اهل تشیع و بقیه از اهل تسنن هستند.
وی ادامه داد: 2 مراسم بزرگداشت یکی در 13 شهریور در گنبدکاووس و 14 شهریور هم در بندرترکمن برگزار می‌شود.
فاضلی گفت: شهدای مظلوم منا با رجعت آسمانی خود چهره خبیث آل سعود را برای جهانیان به‌ویژه ممالک اسلامی روشن کردند  شهدای منا مهاجرین الی الله هستند و در این مسیر به لقاءالله پیوستند و جاودانه شدند.                                                                              
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گلستان افزود: فاجعه منا، محصول بی‌تدبیری و بی کفایتی رژیم آل سعود در اداره امور حج بوده است./ خبرگزاری تسنیم

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر