c_300_250_16777215_10_images_61007.JPG
تركمن سسي - نماینده مردم گنبدکاووس در مجلس شورای اسلامی گفت: پس از گذشت سه ماه از جمع آوری جو در گلستان هنوز یک ریال از مطالبات کشاورزان جوکار پرداخت نشده است.

به گزارش خبرنگار تركمن سسي ، قرجه طیار ظهر شنبه در جلسه هم اندیشی علما، نخبگان و معتمدان شهرستان‌های گنبدکاووس، آزادشهر و رامیان که در دانشگاه آزاد گنبدکاووس برگزار شد، اظهار کرد: گلستان دومین استان کشور در تولید گندم است اما کشاورزان هنوز مطالبات خود را دریافت نکرده‌اند و دولت در این زمینه کم کاری کرده است.
وی افزود: کشاورزان بدهی و وام دارند و باید بابت تاخیر جریمه پرداخت کنند اما دولت بابت تاخیر مطالبات جریمه‌ای به کشاورزان نمی‌پردازد.
نماینده گنبدکاووس در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: یکسال از فاجعه خونبار منا می‌گذرد ‌و هنوز دولت عربستان پاسخ درستی نداده و دولت باید پیگیر غرامت باشد.
طیار ادامه داد: در فاجعه منا ۴۹ گلستانی جان خود را از دست دادند که ۳۱ نفر آنان از شهرستان گنبدکاووس هستند.
وی با تاکید بر اینکه مسئولان به ویژه وزارت ارشاد باید پیگیر این مسئله باشند، خاطرنشان کرد: از سوی دیگر  بنیاد شهید و امور ایثارگران نیز این جان باختگان را به عنوان شهید به شمار نمی‌آورد و می‌گوید خانواده‌های آنان می‌توانند از خدمات فرهنگی این بنیاد استفاده کنند و حق و حقوق دیگری برای آنان در نظر نگرفته اند.
وی با بیان اینکه برخی از روستاهای بزرگ این شهرستان قابلیت تبدیل شدن به شهر را دارد، اظهار کرد: این شهرستان به جز گنبد یک شهر اینچه برون را دارد در حالی که روستاهای بزرگ با جمعیت بیش از پنج هزار نفر مانند کرند، بی بی شیروان، ایمر ملاساری، حاجی قوشان و ... قابلیت تبدیل شدن به شهر را دارند./خبرگزاري مهر

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر