c_300_250_16777215_10_images_61022.jpg

ترکمن سسی- نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی گفت: به دلیل بیکاری، بسیاری از جوانان این استان برای کار به استان های جنوبی، تهران و سمنان می روند.

به گزارش خبرنگار ترکمن سسی، نبی هزار جریبی، نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی، شب گذشته (7 شهریور) در چهارمین جلسه شورای اداری و چهاردهمین جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی استان با حضور وزیرکشور گفت: رتبه های نهایی استان به رغم کارهایی که انجام شده بسیار پایین و در رتبه های 27 به بعد قرار دارد.
 
وی افزود: بهبود وضعیت استان نیاز به تلاش و همت مضاعف دارد و باید به مدیران خیلی بیشتر به مسئله اقتصاد مقاومتی اهتمام داشته باشند.
 
هزارجریبی بیان کرد: گزارش های ارائه شده مدیران گزارش های خوبی بود اما همه چیزهای گفته شده در چارچوب وظایف سازمان ها و ادارات بود و منتی بر مردم نیست.
 
وی با بیان اینکه بیکاری بزرگترین مشکل در استان است، اظهار کرد: بسیاری از جوانان این استان برای کار به استان های جنوبی، تهران و سمنان می روند و خانواده های آنان در این شهر هستند و به تنهایی زندگی می کنند که آُسیب های اجتماعی زیادی را به دنبال دارد. آنچه که مشخص شد به دلیل فقر در زیر پوست این شهرها اتفاقات بدی در حال رخ دادن است که اگر روزی فوران کند کسی نمی تواند جلوی آن را بگیرد.
 
نماینده گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی گفت: گلستان تکالیف خود را در قبال نظام به خوبی انجام داده است اما خدمات ویژه ای دریافت نکرده است. مسئولان وظیفه دارند که به اعتماد مردمی با خدمت خالصانه پاسخ دهند./ خبرگزاری شبستان

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر