c_300_250_16777215_10_images_61035.jpg

تركمن سسي - تعدادی از حق التدرسی های آموزش و پرورش کلاله در روز افتتاح متمرکز پروژه های شهرستان با تجمع در مقابل فرمانداری کلاله خواستار مشخص شدن وضعیت خود بودند.

به گزارش تركمن سسي به نقل از پايگاه خبري کلاله خبر، تعدادی از حق التدریسی های آموزش و پرورش شهرستان کلاله در حاشیه افتتاح متمرکز پروژه های شهرستان کلاله با تجمع در مقابل فرمانداری از محمود ربیعی معاون استاندار گلستان خواستار مشخص شدن وضعیت خود شدند.
اما پس از این ماجرا و با حضور محمد رضا وطنی مدیرکل آموزش و پرورش گلستان نیز افراد یاد شده از وی خواستار مشخص شدن وضعیت خود شدند که وطنی در پاسخ به آنها زمان مشخص شدن وضعیت انها را اول آبان ماه اعلام کرد.
به گفته مدیرکل آموزش و پرورش گلستان شرط بکارگیری این افراد نیازسنجی است و براساس نیازسنجی از این افراد به عنوان حق التدریسی استفاده می شود.
گفتنی است آموزش و پرورش شهرستان کلاله دارای حدودا 40 حق التدریسی است که طبق قرارداد سال گذشته فی مابین مدت قرارداد انها یکساله بوده و طبق اخبار واصله از منابع موثق، آموزش و پرورش در قبال بکاگیری مجدد و استخدام آنها هیچ تعهدی را متقبل نشده است.

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر