c_300_250_16777215_10_images_61060.JPG

ترکمن سسی -در پی بارندگی شدید توام با رعد و برق های مهیب که از شب گذشته در گلستان آغاز و باعث وحشت مردم شده و همچنان /مقارن ظهر جمعه/ با شدت کمتر ادامه دارد؛ چهار نفر در این استان شمالی جان خود را از دست دادند.

به گزارش تركمن سسي ،دبیر شورای اطلاع رسانی استان گلستان در گفت و گو با خبرگزاری جمهوری اسلامی با تایید فوت چهار نفر در این استان به سبب حوادث امروز ناشی از سیل و رعد و برق اظهار داشت: یک نفر از اهالی شهرستان آزادشهر در شرق این استان به سبب اصابت آذرخش جان خود را از دست داد.
علی یازرلو افزود: همچنین وقوع سیلاب در شهرستان مرزی مراوه تپه در شرقی ترین نقطه گلستان جان سه نفر اعضای یک خانواده شامل پدر، مادر و فرزند را گرفت.
وی با اشاره به بروز خسارت زیاد ناشی از وقوع سیلاب و طوفان در گلستان ابراز داشت: هنوز از دیگر نقاط استان گزارش تلفات احتمالی واصل نشده است ضمن اینکه دستگاههای ذیربط عضو ستاد مدیریت بحران سرگرم انجام وظیفه و خدمت رسانی به حادثه دیدگان هستند.
در همین پیوند اسماعیل تاجی فرماندار شهرستان مرزی مراوه تپه طی گفت گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: اجساد سه نفر که سیل این شهرستان آنها را با خود برده بود، کشف شده و در حال تحویل پیکر آنها به بازماندگان هستیم.
تلاش خبرنگار ایرنا برای گفت و گو با فرماندار آزاد شهر بی نتیجه ماند ضمن اینکه باوجود آماده باش تمامی دستگاههای مرتبط استان گلستان؛ هیچکس به تلفن دفتر فرماندار این شهرستان پاسخ نمی دهد.
استان گلستان با حدود 1.9 میلیون نفر جمعیت به سبب موقعیت اقلیمی خاص و اختلاف ارتفاع در مناطق مختلف آن از جمله سیل خیزترین استانهای کشور است.

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر