c_300_250_16777215_10_images_000000000000000000000098877888.jpg

ترکمن سسی-معاون بهره برداری شرکت گاز استان گلستان از درحال انجام بودن عملیات گازرسانی به بخش مرزی داشلی برون شهرستان گنبدکاووس از سه مسیر خبر داد.

 

به گزارش خبرنگار ترکمن سسی به نقل از ایرنا،محمدحسین منتظری اظهار داشت: عملیات گازرسانی به این بخش مرزی از مسیرهای گنبدکاووس، مراوه تپه و آق قلا درحال انجام است و تا ایام دهه فجر امسال تعدادی از روستاهای داشلی برون از نعمت گاز بهره مند می شوند.

وی بابیان اینکه هم اکنون مطالعات گازرسانی به روستاهای 'هوتن، کرند و آی تمر' از توابع دهستان کرند بخش داشلی برون در حال انجام است، گفت: با مشخص شدن مکان احداث سد چایلی مراوه تپه، عملیات گازرسانی به این روستاها که قرار است از مسیر مراوه تپه صورت گیرد، با سرعت انجام می شود.

منتظری گفت: پیش بینی می شود درصورت اختصاص اعتبارات لازم، عملیات گازرسانی به تمامی روستاهای بخش مرزی داشلی برون گنبدکاووس تا پایان سال 96 انجام شود.

وی بدون اشاره به اعتبارات مورد نیاز تصریح کرد: درحال حاضر علاوه بر شهر اینچه برون و دو روستای تنگلی و اوخی تپه که از نعمت گاز بهره مند هستند، گازرسانی به روستای دانشمند از مسیر آق قلا و سه روستای قره ماخر، آرا قویی و بیشک تپه از مسیر گنبدکاووس تا دهه فجر امسال انجام می شود.

بخش مرزی داشلی برون شهرستان 360 هزار نفری گنبدکاووس واقع درشرق گلستان با 30 روستا و یک نقطه شهری بامجموع 25 هزار نفر جمعیت و 3800 کیلومتر مربع وسعت بزرگترین بخش در این استان به شمار می رود.

 

دیدگاه‌ها  

+2 #1 ملاخانی 1395-06-13 17:08
سال آخر شوراست..... چه خبر از انتخابات سال آخری ریاست شورا؟؟؟؟؟؟؟ از گنبد چه خبر؟؟؟ از شورای پر حاشیه بندرترکمن چه خبر؟؟؟؟؟
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر