c_300_250_16777215_10_images_61071.jpg
ترکمن سسی -نماینده مردم حوزه غرب  گلستان طی گفتگوی تلفنی پیرامون عدم همراهیش با وزیرکشور درجریان سفر آن مقام به استان گلستان گفت وی و سایر نمایندگان استان از سفر وزیر کشور به شهرهای استان گلستان در زمان انجام آن بی اطلاع بوده اند.

این نماینده مجلس دهم با اشاره به اینکه وزات کشور و یا استانداری گلستان از چند روز پیش می بایست نمایندگان مجلس گلستان را در جریان امر قرار می دادند، افزود:هم وزارت کشور و هم استانداری گلستان در این مورد کاملا کوتاهی کرده اند و بنده در این باره به رئیس جمهور تذکر دادم.
رامین نورقلی پور درباره نتایج سفر به استان خراسان  رضوی هم گفت:به همراه اعضای کمیسیون صنایع و معادن و قائم مقام وزیر صنعت و معدن و تجارت سفر کاملا کاری را به استان مذکور انجام دادیم و جلسات مهمی با اعضای اتاق کاری و صنایع و معادن و کشاوزی خراسان رضوی که صنایع بسیاری را تحت پوشش خود دارند ترتیب داده شد.
نماینده مردم حوزه غرب یاد آور شد:این جلسات در محل استانداری خراسان  رضوی در مشهد برگزار گردید و ما پس از دیدار با تولیت آستان قدس رضوی,پروازی به نیشابور داشتیم که در آن نشست های مشابهی با محوریت بررسی مشکلات صنایع و معادن شهرستان نیشابور به انجام رسید.
نورقلی پور با بیان اینکه نیشابور با داشتن 4 شهرک صنعتی بزرگ دومین شهر استان خراسان رضوی بشمار می رود خاطر نشان ساخت:هم اکنون بالغ بر 180 واحد صنعتی درآن شهر مشغول به فعالیت می باشند.ما همچنین در سفر دیگری به شهرستان تربت حیدریه با فعالین صنعتی و معدنی آنجا نیز نشست  داشتیم و درماحاصل این جلسات تجربیات مفیدی بدست آمد که با بهره مندی از آنها می توانیم حرکت رو به رشدی را در زمینه ی صنایع و معادن استان گلستان شاهد باشیم.
نماینده مجلس دهم تصریح کرد:در این قبیل جلسات معمولا بررسی مشکلات در اولیت قرار دارند و ازفعالین صنایع و معادن خواسته می شود تا با تشریح راهکارهای برون رفت از مشکلات,نمایندگان مجلس را نسبت به مسائل آگاه سازند تا بتوانیم با تخصیص بودجه مناسب آنها را در حل و فصل مشکلاتشان یاری نمائیم.
نورقلی پور با تاکید بر اینکه نمایندگان کمیسیون صنایع و معادن علاوه بر وظایف کاری خود درمجلس شورای اسلامی,انجام سفر به استانهای صنعتی و معدنی را در دستور کار خود داده اند گفت:طی این فرایند ما در آینده سفری هم به استان گلستان خواهیم داشت و امیدوارم در خصوص رفع مشکلات موجود صنعتی و معدنی گام های خوب و مثبتی برداشته شوند.
خبرنگار: طاهرجانی

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر