c_300_250_16777215_10_images_61095.jpg
تركمن سسي -عضو شورای اسلامی شهر گنبدکاووس گفت: با موافقت اعضای این شورا، برخی معابر و خیابان های این شهر به نام شهدای والامقام و مظلوم منا نامگذاری می شود. 

به گزارش خبرنگار ترکمن سسی،علی پورمندی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: مراحل اداری این تصمیم اعضای شورای اسلامی شهر گنبدکاووس همراه با رایزنی و هماهنگی با دیگر نهادها و مسوولان این شهرستان بویژه شورای نامگذاری، درحال انجام است.
وی گفت: درصورت نهایی شدن، نام کوچه و خیابانی که هریک از شهدای منا در آن سکونت داشتند و یا کوچه و خیابان های جدید این شهر که در محدوده زندگی این شهدا قرار دارد، به نام آنان نامگذاری می شود.
پورمندی اضافه کرد: اعضای شورای اسلامی شهر گنبدکاووس پیش از این نیز نام بلوار ابتدای میدان ترمینال تا بلوار امامزاده را به نام شهدای منا نامگذاری کرده بودند.
وی، احداث المان (بنای یادمان) شهدای منا با هزینه ای افزون بر 400 میلیون ریال درمحل آرامگاه مسلمین اهل سنت گنبدکاووس را از دیگر اقدامات انجام شده برای شهدای منا در این شهرستان برشمرد و تصریح کرد: شورای شهر و شهرداری همچنین در برگزاری مراسم های بزرگداشت شهدای منا در یک سال گذشته نیز مشارکت مالی و معنوی داشته اند.
شهرستان 360 هزار نفری گنبدکاووس درشرق استان گلستان درجریان فاجعه منا در روز عید قربان پارسال تعداد 31 نفر از حجاج اعزامی خود را که تماما از اهل سنت و ترکمن بودند، از دست داد.
13 تا 18 شهریور امسال، هفته بزرگداشت شهدای منا نامگذاری شده و در این ایام به منظور پاسداشت مقام شامخ این شهیدان، مراسم مختلفی با حضور مقامات استان گلستان و منطقه گنبدکاووس و نیز اقشار مختلف مردم بویژه خانواده های معظم این شهدا برگزار می شود.

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر