c_300_250_16777215_10_images_61340.jpg
تركمن سسي : طاهر جاني - درجریان نشست رامین نورقلی پور با جمعی از فعالان اجتماعی و سیاسی حوزه ی غرب,وی به تشریح اهمیت کمیته های تخصصی و بیان مسائل مختلف پرداخت.

وی ضمن مهم شمردن وظایف کمیته ها گفت:مهمترین وظیفه اعضای کمیته های تخصصی سوق دادن درخواست های مردم درجهت منافع ملی است.دراین خصوص لازمه کسب موفقیت اعتماد اعضای کمیته ها به نماینده مجلس و بلعکس می باشد.
نورقلی پور تصریح کرد:اعضای کمیته ها در واقع مشاورین عالی نماینده مجلس به شمار می روند که وظیفه انتقال صحیح اطلاعات به وی را دارند.کمیته ها به علاوه می توانند با خلاقیت های خود طرح هایی که باعث پیشرفت مناطق مختلف می شوند را برنامه ریزی نمایند بنابراین دراین حیطه جای مانور بسیار زیاد است.
نماینده مجلس دهم  افزود:هم اکنون جای خالی کمیته ها در حوزه غرب کاملا مشهود است و بنده دراینباره احساس نیاز می کنم.باید درنظر داشت منتخب مردم در مجلس هر چقدر هم که قوی باشد تنها می تواند در یک محور فعالیت کند و نقش اعضای رابط تعیین کننده خواهد بود.البته باید مراقبت کنیم تا کمیته ها دچار روزمرگی نشوند.
نورقلی پور دربخش دیگر سخنانش گفت:در ایران مناطقی موفقند که مردم آن مطالبات اجتماعی داشته باشند و به هر میزان که مطالبات  کوچک باشد و انرژی نماینده مجلس صرف آنها شود از پیشرفت های مورد نظرعقب خواهیم ماند.از سوی دیگر باید پذیرفت که مشکلات درحوزه غرب زیاد است و همگی نیاز مبرم به رسیدگی دارند.
این نماینده جوان یاد آورشد:نگاه ما این نیست که مدیران اجرایی شهرستان ها از چه طیف هایی بر سرکارند بلکه موضوع حائز اهمیت میزان رضایتمندی مردم از عملکرد آنها می باشد.
در ابتدای این نشست محمود نازقلیچی مسئول هماهنگ کننده جلسه با ارائه لیستی راجع به شرح وظایف هریک ازکمیته ها سخنانی بیان نمود.

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر