c_300_250_16777215_10_images_000000000000000000000000000000000000e0es00q0q0q0q0.jpg

ترکمن سسی-حضرت آیت‌الله خامنه‌ای، رهبر معظم انقلاب اسلامی، پنجشنبه به ‌مناسبت هفتۀ دفاع مقدس و روز تجلیل از شهیدان و ایثارگران، پیامی صادر کردند.

 

به گزارش خبرنگار ترکمن سسی به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی دفتر مقام معظم رهبری، متن این پیام همزمان با مراسم غبار روبی، عطرافشانی و گلباران مزار شهیدان در سراسر کشور از سوی حجت الاسلام و المسلمین شهیدی محلاتی، نمایندۀ ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران، در گلزار شهدای بهشت زهرای تهران قرائت شد.

 

متن پیام رهبر معظم انقلاب اسلامی به این شرح است:

 

 

 

بسم الله الرّحمن الرّحیم

 

خداوند عزیز و رحیم را سپاس که در دوران ما، معنی و مضمون والای شهادت را تجسّم بخشید و دل‌های پاک و روشنی را مشتاق آن ساخت.

 

این نورافکن‌های فروزان، اکنون فضای زندگی را با معنویت خود روشن ساخته‌اند. چشم‌های بینا و دل‌های بیدار از آن بهره می‌برند و ذخیرۀ معنوی که جان‌مایۀ حرکت به سوی تمدن نوین اسلامی است، روز به روز افزایش می‌یابد و زندگی را روح و طراوت می‌بخشد.

 

سلام خدا و اولیاء او بر این جان‌های تابناک که هم زندگی و هم مرگشان مایۀ اعتلای جامعه اسلامی است، و همواره چنین باد إن‌شاء‌الله.

 

سیّدعلی خامنه‌ای

 

یکم مهرماه ۱۳۹5

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر