c_300_250_16777215_10_images_61352.jpg
تركمن سسي - سایت فیفا در گزارشی به معرفی ستارگان جدید قاره اسیا در رقابت های مقدماتی جام جهانی 2018 پرداخت و از آنها به عنوان استعدادهای ناب این رقابت ها معرفی کرد. سردار آزمون ستاره تیم ملی ایران و باشگاه روستوف روسیه هم یکی از همین استعداد ها است:


1-احمد خلیل(امارات)
ابتدا در مسابقات جام جهانی کمتر از بیست سال در سال 2009 خودش را معرفی کرد. سال 2015 به عنوان بازیکن سال آسیا انتخاب شد. خلیل به درخشش خود در رقابت های مقدماتی جام جهانی ادامه داد تا اینکه در دیدار برابر ژاپن دو گل زیبا به ثمر رساند. حالا او در مرحله مقدماتی 13 گل زده است و تنها نسبت به سهلاوی آمارش پایین تر است.
2-سون هیونگ مین(کره جنوبی)
درباره این بازیکن چیز زیادی نمی توان گفت. او سابقه چند سال حضور در تیم ملی کره جنوبی و همچنین چند تیم اروپایی را دارد. مین 24 ساله حالا جز ستاره های تیمش است. این بازیکن در مرحله مقدماتی تاکنون 6 گل به ثمر رسانده است. سون در دو بازی اخیر کره هم یک گل را به چین زد ولی در برابر سوریه نتوانست تیمش را همراهی کند.  
3- سردار آزمون (ایران)
قدرت حفظ توپ و کنترل این بازیکن 21 ساله ایرانی باعث شده او به ستاره تیم ملی تبدیل شود. پیشرفت روزافزون او به تیم ملی کمک کرده که در یک سال اخیر بهترین عملکرد را در رقابت های آسیایی داشته باشد. این بازیکن در جام ملت های 2015 هم نمایش بسیار خوبی داشت و حالا در راه جام جهانی هم به عنوان یکی از استعدادهای برتر این رقابت ها معرفی شده است. به ثمر رساندن 7 گل در 5 بازی قدرت بالای گلزنی آزمون را در خط حمله نشان می دهد. بدون شک ادامه این روند توسط سردار می تواند تیم ملی ایران را به جام جهانی 2018 روسیه برساند.
4- ایگور سرگیف (ازبکستان)
مانند احمدخلیل در مسابقات جام جهانی زیر 20 سال به فوتبال آسیا معرفی شد . او در سال 2013 در این رقابت ها با به ثمر رساندن دوگل تیمش را به مرحله یک چهارم نهایی رساند. او همچنین در رقابت های آسیایی سال 2012 ، 7 گل به ثمر رساند و آقای گل شد. این بازیکن در خط حمله و در تیم پاختاکور در 95 بازی 51 گل به ثمر رساند وحالا در تیم ملی کشورش جزو مهم ترین بازیکنان است.
5- ماسیمو لونگو (استرالیا)
طوفان اصلی این بازیکن در جام ملت های 2015 بود. جایی که او با گل ها و پاس گل هایش مقدمات قهرمانی استرالیا را در جام ملت های آسیا فراهم کرد. این بازیکن 21 ساله همچنین به عنوان بهترین بازیکن جام انتخاب شد.  او در رقابت های مقدماتی جام جهانی 2018 هم سه گل به ثمر رساند. قدرت بالای او در دریب زنی و فرصت طلبی اش باعث شده این بازیکن یکی از مهم ترین مهره های استرالیا در فاز هجومی باشد.
6- تاکوما آسانو (ژاپن)
این بازیکن توانسته در دو بازی ملی 7 گل به ثمر برساند. یکی از این دو گل به بازی اخیر ژاپن برابر تایلند برمی گردد. این بازیکن 21 ساله در شکست 2بریک ژاپن مقابل امارات هم در ترکیب تیمش حضور داشت. این بازیکن در المپیک 2016 هم یکی از بازیکنان تیمش بود و سپس به آرسنال رفت و حالا در اشتوتگارت به صورت قرضی بازی می کند. سرمربی آرسنال درباره این بازیکن گفت: یک مهاجم جوان ، بااستعداد با آینده ای بسیار روشن.

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر