c_300_250_16777215_10_images_-250x1722.jpg

ترکمن سسی-استاندار سمنان از دستگیری اعضای گروه تروریستی داعش و کشف مواد منفجرۀ این گروه طی ماه‌های اخیر در این استان خبر داده است.

 

به گزارش خبرنگار ترکمن سسی به نقل از ایسنا،محمدرضا خباز در سخنانی در آیین بازگشایی مدارس با تجلیل از جایگاه رفیع شهدا و خصوصاً شهدای مدافع ‌حرم گفت:شناسایی و دستگیری این عوامل داعش حکایت از هوشیاری و اشراف اطلاعاتی و امنیتی نیروهای نظامی و امنیتی ایران اسلامی دارد.

 

استاندار سمنان گفت:عوامل گروه تروریستی داعش در برخی نقاط کشور تلاش‌هایی برای ضربه‌زدن به کشور ما داشتند اما با هوشیاری و تیزبینی مسئولان و نیروهای امنیتی و نظامی هرگز به توفیقی دست پیدا نکردند.

 

وی به دستگیری شماری از عقبۀ تکفیری‌ها و کشف مهمات از آنها در برخی استان‌های کشور اشاره و تصریح کرد:در سمنان نیز پیش از این تلاش‌هایی صورت گرفته بود که با هوشیاری و اقدام به‌هنگام ، این تلاش‌ها در نطفه خاموش شد.

 

خباز با بیان اینکه دشمن همواره به دنبال ضربه زدن به نظام مقدس اسلامی و ملت ایران بوده،افزود:گروه تروریستی داعش نیز همۀ توان خود را در این سال‌ها برای ضربه‌زدن به ایران به‌میدان آورد اما موفق نشد و همۀ نقشه‌های آنها با هوشیاری نیروهای امنیتی و مسئولان نظام نقش برآب شد.

 

نیروهای امنیتی و اطلاعاتی ایران در ماه‌های اخیر چندین توطئۀ گروهک‌های تروریستی را خنثی کرده‌اند.

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر