c_300_250_16777215_10_images_61309.jpg
تركمن سسي - مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان گلستان، برخورداری از بیمه را مهمترین مطالبه جامعه خبری دانست و پیگیری این موضوع را به عنوان یکی از اولویت‎های این اداره‌کل برشمرد و تاکید کرد: جامعه رسانه باید از حقوق بیمه‎ای برخوردار شود.

به گزارش تركمن سسي به نقل از خبرگزاري ایسنا ،دکترسعید مازندرانی در دیدار با هیأت مدیره خانه مطبوعات استان گلستان اظهار کرد: رسانه و مطبوعات مهمترین ابزار توسعه در یک جامعه شناخته می‎شوند که باید حمایت از این قشر جزو برنامه‎های مسئولان متولی باشد.

وی با بیان اینکه ایجاد رابطه شغلی در هر حرفه‎ای باید زمینه امنیت کار را فراهم کند، تصریح کرد: عدم مشخص بودن فعالیت خبرنگار با یک رسانه یکی از مسائلی که برای بیمه تامین اجتماعی مطرح می‎شود، شاید در طول هفته یک خبرنگار مبادرت به تهیه تعداد اندکی خبر کند و روزهایی از هفته نیز بیکار باشد این وضعیت رابطه شغلی را دچار خدشه می‎کند.

موضوع بیمه خبرنگاران را با جدیت پیگیری می‎کنم

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گلستان با بیان اینکه خبرنگاری جزو یکی از مشاغل سخت در دنیا شناخته شده است، گفت: میزان فوتی‎های ناشی از این حرفه در جامعه زیاد است، خبرنگاران به دلیل رویارویی با مسائل مختلف سیاسی، اجتماعی، استرس‎های روحی و روانی در معرض آسیب قرار دارند که باید برای حل بیمه آنان چاره‎اندیشی شود.

مازندرانی با تاکید بر اینکه مسئولان متولی باید همکاری جدی داشته باشند، این قول را به اصحاب رسانه استان گلستان داد که موضوع بیمه آنها را با جدیت پیگیری کند و افزود: اما نتیجه این پیگیری به همکاری مسئولان متولی برمی‎گردد.
وی بیان کرد: اداره‌کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان این آمادگی را دارد تا در اسرع وقت با مسئولان مرتبط نشست تخصصی برگزار و در راستای رفع این معضل اهتمام کند.

مشکل دستگاه اجرایی با رسانه و خبرنگار از طریق خانه مطبوعات حل و فصل شود/ نباید شکایت را به مراجع قضایی کشاند

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گلستان در خصوص شکایت برخی نهادها و ارگان‎های دولتی از خبرنگاران و رسانه‎های استان نیز گفت: در جلسه شورای هماهنگی این موضوع را مطرح خواهم کرد تا هر دستگاه زیرمجموعه اگر مشکلی با خبرنگاران دارد ابتدا با خانه مطبوعات مطرح تا شرایط به مرحله شکایت در مراجع قضایی نرسد.

مازندرانی با بیان اینکه اداره کل تعاون هیچگاه شکایتی از اصحاب رسانه نخواهد کرد بر لزوم رعایت فعالیت حرفه‎ای رسانه‎ها در چارچوب مقررات تاکید کرد و افزود: خبرنگاران و اهالی قلم جزء اقشار تاثیرگذار جامعه هستند همه باید تلاش کنیم تا موانع و مشکلات برطرف شود.

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر