c_300_250_16777215_10_images_61410.jpg
ترکمن سسی-نماینده ولی فقیه در استان گلستان با اشاره به خدمات و طرح‌های دولت در ۳ سال گذشته گفت: باید وعده‌های سفر رئیس جمهور در استان گلستان به خصوص در موضوع طرح جزیره آشوراده عملی شود.

به گزارش خبرنگار ترکمن سسی، آیت الله سیدکاظم نورمفیدی صبح امروز در دیدار با وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی اظهار داشت: برخی کشورهای پیشرفته به مسائل به صورت ریشه‌ای نگاه کرده و اجرا می‌کنند اما متاسفانه در کشور ما مسائل به صورت ریشه‌ای توجه نمی‌شود و باید مسائل و مشکلات استان و کشور به صورت ریشه‌ای شناسائی و رفع شود.
وی با اشاره به مسائل استان گلستان گفت: کشاورزی در استان گلستان مدیریت و سرمایه‌گذاری درستی نمی‌شود و کشاورزان ما جان زمین را می‌گیرند تا خود جان داشته باشند و باید به مسائل کشاورزی در استان به صورت ریشه‌ای توجه شود.
نماینده ولی فقیه در استان گلستان تصریح کرد: گفته می‌شود که 500 هزار نیروی اضافه داریم و ماهیانه به آنان هزینه‌ای پرداخت می‌شود، پس چرا این مشکلات رفع نمی‌شود و اگر مشکلات به صورت ریشه‌ای حل شود، حرکت در مسیر پیشرفت آسان‌تر می‌شود.
نورمفیدی گفت: در استان گلستان در 3 سال اخیر کارهای زیادی شده اما باید وعده‌های آقای روحانی رئیس جمهور در استان گلستان مانند جزیره آشوراده، طرح منطقه آزاد، راه آهن گرگان ـ گنبدکاووس به مشهد و زهکشی اراضی عملی شود تا مردم احساس کنند.
وی اظهار کرد: البته اقداماتی در زمینه جزیر آشوراده شده و باید مسائل زیست محیطی آن سریع‌تر برطرف شود و طرح منطقه آزاد را نیز دولت تصویب و به مجلس فرستاده و باید این انتظارات مردم استان تا قبل از آغاز انتخابات عملی شود.
نماینده ولی فقیه در استان گلستان افزود: در مجموع انتظار ما از قوای کشور مانند دولت و مجلس این است که اگر می‌خواهیم به پیشرفت برسیم باید مدیریت‌ها اصلاح شود.
نورمفیدی اظهار داشت: روستاها در گذشته مولد بودن اما امروز مصرف کننده شده‌اند و باید در استان گلستان برویم به سمت فعال کردن روستاها و باید فکری برای کشاورزی استان شود.
وی افزود: اقتصاد مقاومتی توسط توده مردم اجرائی می‌شود و باید زمینه وارد شدن مردم در اقتصاد مهیا شود.
نماینده ولی فقیه در استان گلستان تصریح کرد: استان گلستان استان شالی‌کاری نیست و نباید به این سمت حرکت کند و سبب نشست زمین‌ها شده و وجود 18 تا 19 هزار چاه غیرمجاز در استان به علت وجود مدیریت‌های نادرست در گذشته بوده است.
حسن صادقلو استاندار گلستان نیز در این نشست گفت: زهکشی 10 هزار هکتار از اراضی شمال استان گلستان آغاز شده و امسال در 22 هزار هکتار اجرایی می‌شود و طرح منطقه آزاد را نیز دولت تصویب کرده و به مجلس ارائه کرده ‌و طرح راه‌آهن گرگان به مشهد نیز توسط آستان قدس در حال پیگیری است./ خبرگزاری تسنیم

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر