c_300_250_16777215_10_images_61386.jpg

تركمن سسي - فرمانده انتظامی استان گلستان از دستگیری باند اشرار در آق قلا و شهادت یک مامور پلیس در درگیری با این باند خبر داد.

 

به گزارش تركمن سسي ، سردار علی اکبر جاویدان در گفتگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: ماموران نیروی انتظامی گلستان عصر شنبه برای دستگیری یک باند مجرم و شرور در شهرستان آق قلا وارد عمل شدند و محل اختفای این باند هفت نفره در یک دامداری در اطراف شهرستان آق قلا شناسایی شد.


وی افزود: در مرحله نخست عملیات چهار نفر از این مجرمان که در یک دستگاه تراکتور مخفی شده بودند، دستگیر می‌شوند، سه نفر دیگر نیز در اتاقکی پنهان شدند که به سمت ماموران تیراندازی کرده و چهار مامور نیروی انتظامی در این درگیری مجروح می‌شوند.


جاویدان تصریح کرد: پس از این درگیری نیروهای کمکی پلیس از راه می‌رسند و دو نفر دیگر را دستگیر می‌کنند و فردی که اقدام به تیراندازی کرده بود متواری می‌شود، اما ساعتی بعد این فرد نیز در نی زارهای اطراف آق قلا دستگیر می‌شود.


وی ادامه داد: با دستگیری این باند هفت نفره، یک قبضه سلاح شکاری، قمه، چاقو، تبر و مواد مخدر نیز از آنها کشف می‌شود.


فرمانده انتظامی استان گلستان با اشاره به وضعیت چهار مامور پلیس که در این درگیری مجروح شده بودند، گفت: یکی از ماموران پلیس به نام حسن دیلم کتولی که از ناحیه سر زخمی شده بود، با وجود تلاش پزشکان جان خود را از دست داد و به درجه رفیع شهادت نائل آمد و سه مامور دیگر نیز دچار مجروحیت هستند و در بیمارستان به سر می‌برند.


جاویدان ضمن تشکر از تلاش و شهامت ماموران وظیفه شناس نیروی انتظامی که موفق به دستگیری این باند شرور شدند، اظهار کرد: پلیس حافظ ارزش‌ها و دستاوردهای نظام است و با هر گونه نا امنی و کسانی که بخواهند امنیت روانی شهروندان را دچار اختلال کنند، برخورد قاطعی خواهد کرد.


وی در پایان از دستگاه قضایی خواست تا با کسانی که میان مردم رعب و وحشت ایجاد کرده و مقابل پلیس مقاومت به خرج می‌دهند و اقدام به تیراندازی می‌کنند، برخورد قاطعی داشته باشد.

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر