c_300_250_16777215_10_images_000000000000000000000000000000000000000000000001av.jpg

ترکمن سسی-بازیکن مطرح تیم والیبال هاوش گنبدکاووس معتقد است والیبال این شهرستان با تیم هاوش به روزهای درخشان گذشته بازخواهد گشت.

 

به گزارش خبرنگار ترکمن سسی به نقل از مهر،میکائیل تاجر درباره بازگشت به والیبال گنبد،اظهار کرد: طی جلساتی که با مسئولان باشگاه انجام دادم متقاعد شدم که امسال در گنبد بازی کنم که در این بین نقش خانواده هم بی تاثیر نبوده و از طرفی تماشاگران هم اصرار داشتند بازیکنان بومی در تیم حضور داشته باشند.

 

تاجر خاطرنشان کرد: ابتدای فصل پیشنهاداتی از لیگ ترکیه داشتم که منجر به پیوستنم به یکی از تیم های این کشور شد اما با توجه به اتفاقات و مسائلی که پیش آمد مجبور به بازگشت به ایران شدم.

 

وی تصریح کرد: هاوش پس از چندسال دوباره تیمداری می کند و مانند همان سال ها سیاست جذب بازیکنان بومی استان گلستان را در پیش گرفته و امیدوارم با حمایت تماشاگران و مسئولان، نتیجه ای در خور شان مردم گنبد کسب کنیم.

 

وی افزود: تلاش می کنیم با تلاش مدیریت، بازیکنان و کادرفنی بهترین بازی ها را ارائه دهیم و بهترین نتایج را به دست آوریم.

 

این پشت خط زن گنبدی درباره فصل جدید لیگ برتر والیبال اظهار کرد: پیش از شروع بازی ها، سخت است که بخواهم قضاوتی در مورد لیگ داشته باشم اما با توجه به اینکه بیشتر ملی پوشان جذب سه یا چهار تیم شده اند، چهره تیم های مدعی مشخص شده و سایر تیم ها وضعیت متوسطی دارند و با مشکلات مالی مواجه هستند که امیدوارم با برطرف شدن این مشکل شاهد لیگ پویایی باشیم.

 

تاجر تصریح کرد: امیدوارم با تیم بومی و یکدستی که داریم بتوانیم نتایج مطلوبی در لیگ امسال کسب و دل هواداران را شاد کنیم و والیبال گنبد را به روزهای درخشان گذشته بازگردانیم.

 

فصل جدید رقابت های لیگ برتر والیبال با عنوان «شهدای منا» و با شرکت ۱۲ تیم از ۲۸ مهرماه آغاز می شود که تیم هاوش گنبد در نخستین گام مهمان تیم آرمان ورزشی اردکان خواهد بود.

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر