c_300_250_16777215_10_images_61541.jpgتركمن سسي – شماره جدید( 598) هفته نامه همزیستی با مطالب متنوع روز دوشنبه منتشر شد. در این شماره که موضوع و مطلب اول آن به سردار آزمون بازیکن تیم ملی فوتبال ایران اختصاص دارد می خوانیم:


- درس هایی از ظهور پدیده ای بنام سردار آزمون - در بخشی از این مطلب آمده است:
سردار آزمون یک پدیده است، پدیده نه اینکه در زمره 100فوتبالیست برتر دنیاست، پدیده نه اینکه از جمله یکی از بهترین بازیکنان ایران و آسیاست، پدیده نه اینکه تنها 17 ساله بود که به لیگ روسیه رفت، پدیده نه اینکه در 20سالگی از باشگاه های بزرگ دنیا پیشنهاد های جذابی داشت و پدیده نه اینکه ره صدساله را در عرصه شهرت و پول و غیره در همان عنفوان جوانی طی کرد و بر بلندای عظمت، عزت و افتخار ایستاد، بلکه پدیده است به این خاطر که:...


- نباید بی دلیل به کسی تهمت جاسوسی بزنیم - این گفته وزیر اطلاعات است. حجت الاسلام و المسلمین سید محمود علوی در ادامه این مطلب گفته است:
"متاسفانه در سال‌های گذشته حرمت‌شکنی باب شده و کسانی که سن و سال آن‌چنانی ندارند به کسانی که سنی از آنها گذشته و برای انقلاب زحمت کشیده‌اند به راحتی توهین می‌کنند. متاسفانه دروغ گفتن در برخی رسانه‌ها، جراید و بولتن‌ها مثل آب خوردن شده است."


- ضرورت اعمال قوانین و مقررات حمل و نقل عمومی مناطق آزاد در قشم - در بخشی از این یادداشت آمده است:
"مساله مبتلابه شهر قشم که از سال های گذشته تاکنون روند فزاینده ای داشته و به حقوق صنفی و شخصی این افراد لطمه وارد نموده و موجب خدشه به آن شده، تردد اتومبیل های با پلاک سرزمین اصلی به رانندگی چهره های ناشناس و بدون مجوز فعالیت است که در فصول زمستان و بهار و به ویژه درروزهای پایانی سال و تعطیلات نوروز اقدام به مسافرکشی می کنند و این موضوع علاوه بر تضییع حقوق رانندگان تاکسی و سرمایه گذاران موسسات حمل و نقل و بنگاه های تاکسی سرویس، موجب اخلال در نظم و ترافیک شده و بروز هرگونه حادثه یا واقعه احتمالی مغایر با قوانین و مقررات انتظامی، موجب مشغول شدن اذهان و باعث به چالش کشیده شدن مراجع رسیدگی کننده خواهد بود..."


- ناگفته های آیت الله از جرئیات زندگی خصوصی و سیاسی


- پشت پرده قاچاق پوشاک و فعالیت های غیر قانونی نمایندگی های خارجی


- آموزش زبان ترکمنی در مدارس گلستان ممکن شد


و دهها خبر، گزارش، مقاله و یادداشت متنوع دیگر


هفته نامه همزیستی در 8صفحه قطع روزنامه ای با گستره توزیع سراسری با صاحب امتیازی و مدیرمسئولی تاج محمد کاظمی هرهفته دوشنبه ها منتشر می شود.
منبع : همزیستی نیوز

دیدگاه‌ها  

+5 #1 ووشوکاران استان 1395-07-29 23:24
یک افتخار بزرگ برای استان گلستان... آقای سیامک مهاجر در مسابقات قهرمانی جهان شائولین در ژانگژو چین موفق به کسب مدال طلا و نقره شد. آقای مهندس مهاجر رئیس هیئت ووشو کردکوی و دبیر هیئت ووشو استان گلستان می باشد. ( منبع سایت کردکوی نیوز ) مدیر ارشد سایت ترکمن سسی با پوشش این خبر مسرت بخش ،در پیشرفت و توجه مسئولین ورزش استان به رشته ورزشی ووشو کمک کنید...... جوانان ایرانی همیشه موفق هستند
نقل قول کردن
+1 #2 شهروند بندرترکمن 1395-07-30 18:00
بنده هم به عنوان یک ووشوکار به آقای سیامک مهاجر تبریک میگم...... ترکمن سسی لطفا این خبر را پیگیری کنید... سایت گلستان 24 هم این خبر را منتشر کرده است.
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر