c_300_250_16777215_10_images_61565.jpg

تركمن سسي - بخشدار مرکزی گنبدکاووس می گوید: چهار روستای بزرگ در این بخش قابلیت ارتقای به شهر را دارند و پیگیری های لازم در این زمینه در حال انجام است.


به گزارش تركمن سسي ، احمدرضا آدینه روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا گفت: روستاهای آق آباد، بی بی شیروان، قوینلی و ایمر ملا ساری از روستاهای بزرگ این بخش هستند که قابلیت تبدیل به شهر را دارند.


وی گفت: از این چهار روستا، دو روستای آق آباد و بی بی شیروان به تنهایی و روستای قوینلی با روستای گدایجه و نیز روستای ایمر ملاساری با دو روستای ایمر توره ملا و ایمر حاجی اللهار در مجموع افزون بر پنج هزار نفر جمعیت دارد.


آدینه اضافه کرد: نامه نگاری های لازم برای ارتقای این روستاها به شهر انجام شده و در این خصوص پیگیری هایی نیز درحال انجام است.


وی با اشاره به وجود 45 نقطه جمعیتی دربخش مرکزی گنبدکاووس تصریح کرد: تاکنون برای دو نقطه به نام انور آباد و حسین آباد، کد روستایی صادر شده است.


بخش مرکزی شهرستان 360 هزار نفری گنبدکاووس درشرق گلستان به عنوان بزرگترین بخش دراین استان، دارای 131 روستا و 45نقطه جمعیتی، افزون بر 180 هزار نفر جمعیت دارد.


به برکت انقلاب اسلامی و تلاش دولت مردان آن بالاخص دولت تدبیر و امید درحال حاضر تمامی روستاهای این بخش از نعمت برق، آب، گاز و تلفن بهره مند هستند.

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر