c_300_250_16777215_10_images_61585.jpg

تركمن سسي - "هادی هاشمیان" رئیس کل دادگستری استان به همراه "امانگلدی ضمیر" فرماندار گمیشان با "حاج آخوند نبوی نژاد" امام جمعه شهرستان دیدار و گفتگو کرد.


به گزارش خبرنگار تركمن سسي به نقل از پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری گميشان ؛ رئیس کل دادگستری استان در این دیدار گفت: وحدت، همدلی و انسجام خوبی در بین علما، مردم و دستگاه های استان خصوصاً شهرستان گمیشان وجود دارد.


وی افزود: در سایه همکاری و همدلی وبا استفاده از ظرفیت‌های دستگاه‌های اجرائی استان گلستان در ارزیابی های قوه قضائیه رتبه نخست کشور را در کاهش جرم کسب کرد.


هاشمیان خاطر نشان کرد: دستگاه قضایی استان در ادامه تلاش‌های خود برای پیشگیری از وقوع جرم، برنامه "سیمای قانون" را با همکاری صدا و سیمای مرکز گلستان روی آنتن برده است.


در این دیدار فرماندار گمیشان نیز عملکرد مجموعه دستکاه های قضایی و اداری را در شهرستان خوب توصیف کرد و اذعان داشت: اقتدار در کار و تعامل بین دستگاه ها در شهرستان گمیشان از مولفه های مهمی است که به خوبی رعایت می شود.


ضمیر اضافه کرد: علما و روحانیون منطقه ظرفیت بسیار خوبی برای پیشبرد امورات در شهرستان هستند.


فرماندار گمیشان در پایان گفت: از همه توان برای توسعه و پیشرفت همه جانبه تلاش می کنیم.
امام جمعه شهرستان نیز در این دیدار از همکاری های دستگاه های قضایی تقدیر و تشکر کرد.


در این دیدار ومعاونین اداره کل دادگستری استان، رئیس دادگستری شهرستان و امام جمعه خواجه نفس نیز حضور داشتند.

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر