c_300_250_16777215_10_images_0000000000000000000000000000000000000000000000003u.jpg

ترکمن سسی-مولانا محمدحسین گرگیج ضمن اظهار تاسف از عملیات انتحاری در عراق و برخی دیگر از کشورهای منطقه در روزهای گذشته با بیان اینکه علمای اهل سنت همواره با ترور و انتحار مخالف هستند هرگونه افراط و تفریط را محکوم کرد.

 

به گزارش خبرنگار ترکمن سسی به نقل از پایگاه خبری شیخ التفسیر مولانا گرگیج،ایشان در بخش پایانی مراسم نماز جمعه (5 آذر 95) شهرستان آزادشهر تاکید کرد:در این هفته عملیات انتحاری و انفجارهایی در عراق و برخی دیگر از نقاط دنیا همچون ترکیه و افغانستان صورت گرفت که عده ای از مردم بی گناه کشته و متلاشی شدند،ما به طور کلی با افراط و تفریط مخالف هستیم و چنین اعمالی را محکوم می کنیم.

 

خطیب جمعه اهل سنت آزادشهر در ادامه تصریح کرد:علمای اهل سنت کشور همواره با ترور و انتحار مخالف هستند و هیچ مناسبتی با اینگونه اعمال ندارند و همیشه آن را محکوم می کنند، کشتن افراد بیگناه از دید اسلام هیچ معنایی ندارد و تروریسم از نظر ما محکوم و هیچ جایگاهی ندارد.

 

عضو مجمع فقهی ایران ضمن تاکید بر اتحاد و انسجام مسلمانان و ضرورت زندگی مسالمت آمیز اظهار داشت:گروه های افراطی که در منطقه دست به عملیات تروریستی می زنند محکوم هستند،ما مسلمانان دنیا را به اتحاد،صلح و سازش و زندگی مسالمت آمیز توصیه می کنیم و افراط و تفریط از سوی هر گروهی که رخ دهد محکوم است و جایگاهی در اسلام ندارد.

 

مولانا گرگیج در پایان با اشاره به بروز سرمای بی سابقه پاییزی و برودت هوا در شمال کشور از مسئولین خواست تا به مشکلات مردم آسیب دیده رسیدگی کنند،ایشان همچنین از عموم مردم خواستند تا در مصرف انرژی همچون گاز و برق صرفه جویی نمایند.

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر