c_300_250_16777215_10_images_948_5494822_665.jpg

ترکمن سسی-یک افسر سابق اطلاعاتی آمریکا از همدستی سازمان‌های جاسوسی غرب در ترور دانشمندان هسته‌ای ایران خبر داد.

 

به گزارش خبرنگار ترکمن سسی به نقل از پایگاه خبری آی‌آر‌آی سنتر، "فیل جرالدی"،افسر سابق سازمان جاسوسی آمریکا،اذعان کرد دستگاه اطلاعاتی آمریکا و رژیم صهیونیستی با استفاده از اعضای گروهک تروریستی منافقین، اقدام به ترور دانشمندان هسته‌ای در سال‌های 2010 تا 2012 کردند.

 

فیل جرالدی در بخش اطلاعات ارتش آمریکا نیز فعالیت می‌کرد و طی یادداشتی در پایگاه خبری "آی‌آر‌آی سنتر" اذعان کرد:روز 28 نوامبر 2010 (8 آذر 1389) سازمان‌های جاسوسی و اطلاعاتی آمریکا و رژیم صهیونیستی با همکاری گروهک تروریستی منافقین اقدام به ترور "مجید شهریاری"،دانشمند هسته‌ای ایران،کردند.

 

این افسر بازنشسته آمریکایی،ترور "مجید شهریاری" را اقدامی شرم‌آور از سوی موساد،سرویس جاسوسی رژیم صهیونیستی، جهت ضربه زدن به برنامه تحقیقاتی و صلح‌آمیز هسته‌ای ایران توصیف کرد و ادامه داد: شهریاری در میان چهار دانشمندی که در سال‌های 2010 تا 2012 از سوی تروریست‌ها ترور شدند، بهترین بود. او هیچ ارتباطی با سازمان‌های نظامی در تحقیقاتش نداشت.

 

جرالدی اذعان کرد شهید شهریاری در توسعه تحقیقات قدرت هسته‌ای ایران پیش‌رو بوده و در جهان نیز به دلیل مهارتی که در فیزیک کوانتوم و جابجایی نوترون داشت، شهرت یافته بود.

 

در بخش دیگری از این یادداشت به صراحت آمده جامعه اطلاعاتی بین‌الملل پذیرفته است موساد، ترور شهید شهریاری و دیگران را طرح‌ریزی و آماده کرده بود که از طریق عاملان آن‌ها در گروهک تروریستی منافقین انجام شد. 

 

جرالدی در ادامه افزود: کشته شدن شهریاری نباید فراموش شود؛ زیرا یادآور آن است که موساد و دیگر دستگاه‌های جاسوسی تا چه حد بی‌رحم بوده و حتی وقتی قربانیانشان واقعا تهدیدی برای آن‌ها نیستند، بازهم جنایت می‌کنند. با اینکه این ترور به دست عوامل منافقین انجام شد؛ اما آن‌ها توانایی دسترسی به اطلاعات دقیق نداشتند و این امر فقط به کمک نفوذ سیا و موساد انجام شد.

 

در تحقیقات جامعی که سازمان سیا طی سال‌های 2007 و 2012 انجام داد، مشخص شد برنامه ایران تسلیحاتی نبوده و جمهوری اسلامی هرگز به آن سمت قدمی برنداشته است.

 

افسر سابق اطلاعاتی آمریکا تاکید کرد رژیم صهیونیستی با استفاده از نتایج بازرسی‌ها و تحقیقاتی که آژانس از برنامه هسته‌ای ایران داشت، دانشمندان هسته‌ای را شناسایی و آن‌ها را ترور کرده و همچنین ویروس‌هایی را به داخل سامانه‌های رایانه‌ای تاسیسات اتمی وارد کرد.

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر