c_300_250_16777215_10_images_2015_index3.jpeg

ترکمن سسی-سرمربی تیم والیبال هاوش گنبدکاووس از آمادگی بازیکنان این تیم برای کسب امتیاز از بازی امروز مقابل تیم پیکان تهران در هفته نهم لیگ برتر خبر داد و گفت:تیم هاوش در هفته گذشته تمرینات خوبی انجام داده است.

 

به گزارش خبرنگار ترکمن سسی به نقل از ایرنا،رحمان محمدی راد افزود:تیم پیکان از تیم های شناخته شده و بالای جدول است که از کادر فنی و بازیکنان خوبی بهره می برد.

 

وی اظهار داشت:بازیکنان تیم هاوش با انگیزه بالای ناشی از برد هفته گذشته مقابل عمران شهرداری ساری و نیز با تمرینات خوبی که انجام داده، امیدوار به کسب امیتاز از تیم پیکان تهران است.

 

محمدی راد اضافه کرد:بازی با تیم های بالانشین و در هفته های پایانی نیم فصل سخت است اما تیم هاوش گنبدکاووس مصمم است با یک بازی خوب و کسب امتیاز، امتیازهایی را که دربازی های گذشته از دست داده، جبران کند.

 

وی تصریح کرد:بازیکن مصدوم نداریم و همه بازیکنان در آمادگی کامل قرار دارند و امیدواریم بازیکنان هاوش با اجرای تاکتیک های مدنظر کادر فنی و تمریناتی که در هفته گذشته روی نقاط ضعف تیم حریف انجام دادند، با تمام توان بازی آبرومندانه، قابل قبول و منجر به کسب امتیاز انجام دهند.

 

تیم هاوش گنبدکاووس از هشت بازی گذشته خود با کسب دو پیروزی و با شش امتیاز کسب کرده و در رده یازدهم جدول 12 تیمی لیگ برتر والیبال کشور قرار دارد.

 

تیم والیبال پیکان تهران حریف امروز تیم هاوش گنبدکاووس نیز از هشت بازی گذشته خود صاحب هفت برد و 18 امتیاز کسب کرده و در رده دوم قرار دارد.

دیدگاه‌ها  

0 #1 ستار 1395-09-11 13:57
به امید پیروزی
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر