c_300_250_16777215_10_images_2015_139401291055503275118244.jpg

ترکمن سسی-مدیرکل حفاظت محیط زیست استان گلستان گفت: به علت شیوع آنفولانزای فوق حاد پرندگان وحشی در کشور، پروانه شکار پرندگان وحشی در استان گلستان لغو شد.

 

به گزارش خبرنگار ترکمن سسی به نقل از روابط عمومی اداره کل حفاظت محیط زیست گلستان، اسماعیل مهاجر اظهار داشت: براساس اعلام سازمان حفاظت محیط زیست مبنی بر شیوع آنفولانزای فوق حاد پرندگان در کشور، هرگونه شکار پرندگان از امروز در استان گلستان ممنوع است و تا اطلاع ثانوی پروانه جدیدی برای شکارچیان صادر نمی‎شود.

 

وی افزود:بر همین اساس اعتبار پروانه‌های شکار برای شکارچیان در طول مدت شکار صادر شده ، باطل است و با هرگونه تخلف برخورد قانونی انجام می‌شود.

 

مدیرکل حفاظت محیط‌زیست استان گلستان تصریح کرد: با هرگونه تخلف برخورد کرده و هموطنان می‌توانند تخلفات را با سامانه 1540 یا 01732545463 اطلاع دهند.

 

وی همچنین از مهار کامل آتش‌سوزی در 3 نقطه حاشیه‌ای پارک ملی گلستان در محل قوش چشمه، دره شمالی روستای تنگراه و کندسکوه خبر داد و گفت: آتش‌سوزی این نقاط به صورت کامل مهار شده و محیط بانان اجازه نفوذ آتش را به داخل پارک ملی ندادند.

 

مدیرکل حفاظت محیط‌زیست استان گلستان گفت: علت آتش‌سوزی و وسعت آن در دست بررسی است و محیط بانان تا اطمینان کامل از مهار حریق در منطقه حضور خواهند داشت.

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر