c_300_250_16777215_10_images_948_371_orig.jpg

ترکمن سسی-فرماندار کلاله اعلام کرد:با هماهنگی های صورت گرفت وامضای تفاهم نامه بین مدیران، مسئولان و شرکت هواپیمایی مربوطه، از امروز (شنبه) قیمت بلیط هواپیما از کلاله به تهران وبالعکس از یک میلیون و450 هزار ریال به 870 هزار ریال کاهش یافت.

 

به گزارش خبرنگار ترکمن سسی به نقل از ایرنا،نصرت برزگر افزود:با پیگیری های نماینده منطقه در مجلس شواری اسلامی، مدیرکل فرودگاه های گلستان و مدیریت شهرستان، تفاهم نامه ای بین فرمانداری کلاله و شرکت هواپیمایی که اقدام به ایجاد خط پروازی از کلاله به تهران نموده، منعقد شد.

فرماندار کلاله گفت: براساس این تفاهم نامه، علاوه برکاهش قیمت بلیط هواپیما بین تهران – کلاله و بالعکس، ساعات پرواز نیز تغییر پیدا کرده است.

وی اظهار داشت: پروازهای کلاله - تهران و بالعکس روزهای شنبه 8 و 9 صبح و چهارشنبه ها ساعت 15 و 16:30 تعیین شده است.

فرماندار کلاله از تلاش های مدیرکل فرودگاه های استان گلستان در راستای راه اندازی واستمرار پرواز های فرودگاه کلاله تقدیر کرد و افزود: اخیرا در جهت توسعه و تجهیز فرودگاه این شهرستان 10میلیارد ریال اختصاص یافته که از این محل طرح های مورد نظر تا پایان سالجاری اجرایی می شود.

برزگرادامه داد: علاوه بر خط پروازی کلاله - تهران، راه اندازی خطوط پروازی به دیگر مناطق کشور نیز در برنامه قرار دارد.

شهرستان کلاله با 110 هزار نفر جمعیت در شرق استان گلستان قرار دارد و فرودگاه این شهرستان در پی سال ها تعطیلی از مهرماه امسال مجددا با برقاری پرواز در مسیر کلاله - تهران راه اندازی شده است. 

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر