c_300_250_16777215_10_images_banners_139509171006034249396094.jpg

ترکمن سسی-نماینده ولی‎فقیه در استان گلستان با اشاره به اینکه 4 هزار شهید از استان تقدیم نظام مقدس جمهوری اسلامی شده است،گفت: از این تعداد 600 شهید جزو شهدای ترکمن و اهل‎سنت هستند.

 

به گزارش خبرنگار ترکمن سسی به نقل از فارس، آیت‎الله سیدکاظم نورمفیدی صبح امروز در کنگره بزرگداشت شهدای اهل‎سنت استان گلستان که در شهرستان آق‎قلا در حال برگزاری است، اظهار کرد: از شهدای منا که 49 نفر از استان گلستان به شهادت رسیدند 48 نفر آنها از منطقه ترکمن صحرا و اهل سنت بودند.

 

وی با اشاره به نقش استان گلستان در حمایت از مظلومان تصریح کرد: استان گلستان 10 شهید مدافع حرم تقدیم نظام اسلامی و دفاع از کشورهای اسلامی کرده است.

 

نماینده ولی‎فقیه در استان گلستان افزود: یکی از امتیازات شهدای استان گلستان این است که شیعه و سنی در کنار هم و در راه خدا برای استقرار نظام مقدس اسلامی ایستادند، جنگیدند و به درجه رفیع شهادت رسیدند.

 

نورمفیدی گفت: استان گلستان نه فقط در سخن و شعار، وحدت را تحقق بخشیده بلکه در میدان عمل و در سخت‎ترین میدان‎ها که میدان جهاد فی سبیل‎الله بوده وحدت را متجلی ساخته است.

 

وی با اشاره به دیدار اعضای ستاد  بزرگداشت 4 هزار شهید استان گلستان در محضر رهبر معظم انقلاب بیان کرد: معظم‎له در رابطه با جایگاه شهیدان و منطقه گرگان و تجلیل از مردم منطقه مطالبی ارائه کردند و به وسیله حقیر خواستند تا سلام صمیمانه و برادرانه ایشان را به مردم استان، منطقه ترکمن‎صحرا، فارس و ترکمن ابلاغ کنم که بنده سلام ایشان را به شما عرض می‎کنم و امیدوارم سلام مقام معظم رهبری برای همه شما موجب سلامتی، سعادت و خوشبختی باشد.

 

نماینده ولی‎فقیه در استان گلستان از ستاد اجلاسیه 4 هزار شهید استان گلستان نیز قدردانی کرد و افزود: فرمانده سپاه نینوا استان گلستان به عنوان دبیر ستاد برنامه‎های بسیار خوبی را در راستای اجلاسیه تدارک دیدند که قابل تحسین است.

 

وی با اشاره به اینکه شهدا حق بزرگی بر گردن ما دارند، ابراز کرد: اگر شهادت شهیدان و ایثار ایثارگران نبود کشور به این نقطه از پیشرفت نمی‎رسید که این مهم در سایه همراهی مردم با امام محقق شده و می‎شود.

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر