c_300_250_16777215_10_images_2015_CYMERA_20151231_200500.jpg

ترکمن سسی-مدیر مجموعه‌های سوارکاری استان گلستان گفت: ۱۲ میلیارد ریال برای تجهیز مجموعه‌های سوارکاری استان گلستان در گنبدکاووس و بندرترکمن اختصاص یافت.

 

به گزارش خبرنگار ترکمن سسی به نقل از تسنیم،نوربردی توسلی عصر امروز در نشست بررسی مسادل و مشکلات مجموعه سوارکاری بندرترکمن با حضور مسئولان شهرستانی اظهار داشت: براساس قراردادی که در دوازدهم آبان ماه با شرکت توسعه و تجهیز بسته شده این شرکت به عنوان مالک 3 مجموعه سوارکاری استان، این 3 مجموعه را برای یک سال به استان واگذار کرد.

 

وی افزود: براساس قرارداد ما حق ساخت وساز و ایجاد بنا را بدون مجوز این شرکت در مجموعه های سوارکاری استان نداریم.

 

مدیرمجموعه‌های سوارکاری استان گلستان با اشاره به رایزنی‎های خود با شرکت توسعه و تجهیز تصریح کرد: براساس قول مسئولان قرار شد مبلغی بالغ بر یک میلیارد تومان برای مجموعه سوارکاری گنبدکاووس و 200 میلیون تومان برای بندرترکمن اختصاص داده شود که پیگیر اخذ این اعتبار هستیم.

 

توسلی گفت: این میزان اعتبار می‎تواند بخشی از مشکلات در مجموعه‎های سوارکاری استان گلستان را برطرف کند.

 

وی اظهار کرد:‌ ازاین به پس نیز آقای یوسف قزل به عنوان نماینده تام الاختیار هیئت سوارکاری استان گلستان در شهرستان بندرترکمن در خدمت مالکان و مربیان و جامعه سوارکاری است.

 

فیروزی فرماندارشهرستان بندرترکمن هم در این نشست گفت: مجموعه‌های سوارکاری برای مدت یک‌سال به استان واگذارشده و باید مسئولان با همدلی و پرهیزاز اختلافات برای تداوم برگزاری کورس در سال‎های آینده گام بردارند.

 

در این جلسه برخی از مالکان و مربیان سوارکاری به بیان مشکلات موجود درمجموعه سوارکاری بندرترکمن پرداختند.

 

نبود حصارکشی کامل مجموعه سوارکاری، مشکل برق و آب، لزوم تبدیل پیست به صورت ماسه‌ای، رها بودن مادیان ها و کره‌ها در مجموعه، مشکل نگهداری حیواناتی غیر از اسب توسط برخی مربیان در مجموعه، از جمله مواردی بود که در این جلسه مطرح شد.

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر