c_300_250_16777215_10_images_00000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000211212212121212112.jpg

ترکمن سسی-قصد دارم یک روزی بهترین بازیکن آسیا بشوم و مطمئن باشید یک روز این اتفاق خواهد افتاد البته به شرط اینکه باز هم حق‌مان را نخورند.

 

به گزارش خبرنگار ترکمن سسی به نقل از فارس، سال ۲۰۱۶ یک سال رویایی برای سردار آزمون به شمار می‌رود. سالی پر از موفقیت برای مهاجم جوان ایرانی و البته افتخاراتی که او برای فوتبال ایران در این سال پدید آورد.

 

تیم ملی فوتبال ایران همراه با آزمون بهترین تیم جهان از لحاظ آمار و ارقام شد و روستوف روسیه نیز با این بازیکن و البته همبازی ایرانی‌اش یعنی سعید عزت‌اللهی موفق شد به مرحله حذفی لیگ اروپا برسد.

 

* سال ۲۰۱۶ برای سردار آزمون چطور گذشت؟ قطعا می‌توانی بگویی این سال برای تو یک سال رویایی بود. از بازی‌های درخشان و گل‌های حساست برای تیم ملی گرفته تا گلزنی به بایرن‌مونیخ، آژاکس و تیم‌های بزرگ اروپایی.

 

سال ۲۰۱۶ خوبی برایم بود خداراشکر، هرچند که قطعاً می‌توانستم عملکرد بهتری هم داشته باشم. با این حال من همیشه تلاشم را کرده‌ام تا برای تیم‌هایی که در آن بازی می‌کنیم بهترین باشم.

 

 * بهترین بازی و بهترین لحظاتی که در سال ۲۰۱۶ داشتی کدام‌ها بودند؟

 

بازی مقابل بایرن مونیخ و اتلتیکو مادرید در لیگ قهرمانان اروپا از بهترین لحظاتی بود که در این سال داشتم.

 

 * بهترین گلی که در سال ۲۰۱۶ به ثمر رساندی کدام گل بود؟ 

 

گلی که در بازی با اورال در فصل گذشته به ثمر رساندم بهترین گلم در سال ۲۰۱۶ بود.

 

* چه نمره‌ای در این سال به خودت می‌دهی؟ 

 

از ۲۰ نمره به خودم ۸ می‌دهم.

 

* در حال حاضر شنیده می‌شود که از تیم‌های بزرگی مثل دورتموند و لیورپول پیشنهاد داری اما از سوی دیگر شنیده می‌شود که به خاطر ادامه همراهی با روستوف در لیگ اروپا می‌خواهی تا پایان این رقابت‌ها تیم روسی را همراهی کنی. تکلیف تو در پنجره نقل و انتقال زمستانی چه زمانی مشخص می‌شود. در روستوف می‌مانی یا از این تیم جدا می‌شوی؟

 

در این مورد صحبت خاصی ندارم و نمی‌خواهم در این برهه زمانی تا تکلیفم روشن نشده اظهارنظر کنم.

 

 * از سرنوشت سعید عزت‌اللهی خبر داری که او می‌خواهد برای آینده چه تصمیمی بگیرد. گویا سعید از نیمکت‌نشینی‌ها در روستوف دلخور است و می‌خواهد از این تیم جدا شود.

 

سعید می‌توانست بیشتر تلاش کند، با این حال برای سعید آرزوی موفقیت می‌کنم.

 

* بعد از بازی با حریف هلندی در مرحله گروهی لیگ اروپا گویا با جهانبخش دیدار کرده و ساعاتی با هم بودید. چقدر به هم بازی شدن با دوست صممیی‌ات در یک تیم بزرگ اروپایی فکر می‌کنی و آیا در این مورد با علیرضا صحبت کرده‌ای.

 

علیرضا هم می‌تواند تصمیم خوبی را در ادامه راهش در فوتبال اروپا بگیرد و امیدوارم بهترین انتخاب را داشته باشد تا همچنان به پیشرفتش در اروپا و تیم‌های مطرح اروپایی ادامه دهد.

 

* علی پروین این روزها حمایت زیادی از تو می‌کند و بارها اعلام کرده آزمون بهترین مهاجم ایران است. در این خصوص چه صحبتی داری؟

 

واقعا؟! سلطان پروین محبوب خانواده ماست و انرژی کاملی از حمایت‌های او گرفتم. امیدوارم علی آقا هرجایی که هستند موفق باشند و بابت انرژی مثبت و حمایت‌هایی که از من داشتند یک بار دیگر از او تشکر می‌کنم.

 

* در سال ۲۰۱۶ بهترین لژیونر جوان آسیا شدی و حتی بعد از انتخاب رونالدو به عنوان بهترین بازیکن جهان روی جلد یکی از روزنامه‌های مطرح دنیا عکسی از تو در کنار عکس رونالدو چاپ شد و همین موضوع نوید روزهای بزرگ را برای تو می‌دهد. فکر می‌کنی این افتخارات و مقام‌های پیاپی تا چه زمانی برای سردار آزمون ادامه دارد.

 

قصد دارم یک روزی بهترین بازیکن آسیا بشوم و مطمئن باشید یک روز این اتفاق خواهد افتاد البته به شرط اینکه باز هم حق‌مان را نخورند.

 

* به مرحله حذفی لیگ اروپا رسیدید و در این مرحله بازی‌تان تقریبا راحت است. فکر می‌کنی بتوانید از سد اسپارتاک بگذرید؟

 

چرا راحت؟! اتفاقا بازی بسیار سختی در پیش داریم و باید تمرکز کاملی داشته باشیم.

 

* در صورت صعود دوست داری در مرحله بعد با چه تیمی بازی کنید؟

 

واقعا برایم فرقی نمی‌کند با چه تیمی در مرحله بعدی بازی‌ها البته در صورت صعود بازی کنیم.

 

* در حالی بهترین‌های آسیا معرفی شدند که فوتبال ایران نامزدهای زیادی را در این انتخابات نداشت و به نوعی حق‌خوری صورت گرفت تا جایی که فدراسیون ایران این مراسم را تحریم کرد. به نظر می‌رسید حداقل تو می‌توانستیم بهترین لژیونر ایران شوی اما این اتفاق نیفتاد.

 

واقعا از این موضوع ناراحت شدم چون فوتبال ایران می‌توانست کاندیداهایی را در این مراسم داشته باشد. از این تعجب می‌کنم که بازیکنی مانند سون هونگ می مقابل تیم ملی ایران موفق ظاهر نشده و از سوی دیگر اوکازاکی ژاپنی نیز در این سال کار خاصی انجام نداد اما عنوان بهترین لژیونر سال ۲۰۱۶ را به خود اختصاص داد.

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر