c_300_250_16777215_10_images_000000000000000000000.gif

ترکمن سسی-وزیر حج عربستان سعودی مدعی شد که این کشور از ایران دعوت کرده است تا در دیدارهای مربوط به سازماندهی برنامه حج سال 1438 حضور داشته باشد.

 

به گزارش خبرنگار ترکمن سسی به نقل از آناتولی،محمد صالح بن طاهر" -وزیر حج عربستان سعودی- مدعی شد که این کشور از ایران دعوت کرده تا اوضاع اعزام حجاج خود به عربستان را سازماندهی کند و عربستان سعودی، از تمامی حجاج، عمره گزاران و زائران، بدون توجه به تابعیت ها و مذاهب آنها، استقبال می کند.

 

این اظهارات وزیر حج عربستان سعودی، که خبرگزاری رسمی این کشور"واس" نقل کرده است،به مناسبت آغاز دیدارهای زمان بندی شده با رؤسای هیئت های دفاتر امور حج بیش از 80 کشور، با هدف سازماندهی اقدامات لازم برای اعزام حجاج از کشورهای اسلامی مطرح شده است.

 

"محمد صالح بن طاهر" گفت: "این دیدارها به دستور "ملک سلمان" –پادشاه عربستان- جهت بررسی و سازماندهی برنامه حج سال 1438 انجام می گیرد."

 

وزیر حج عربستان درخصوص دعوت از هیئت امور حج ایران مدعی شد: "عربستان از حجاج ایرانی و حجاج تمام دنیای اسلام استقبال می کند. از هیئت امور حجاج ایران دعوت شده است تا در این دیدارها حضور داشته باشد."

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر