c_300_250_16777215_10_images_00000000000000000000000000000000000000000000000098.jpeg

ترکمن سسی-شایعه کاندیداتوری شهرام غراوی در دور یازدهم مجلس شورای اسلامی،روز به روز پررنگ تر می شود.

 

به گزارش خبرنگار ترکمن سسی،از ماه های گذشته شایعه کاندیداتوری شهرام غراوی(نماینده فعلی مردم شرق گلستان در مجلس شورای اسلامی دهم) برای انتخابات دور آتی مجلس در شهرستان گنبدکاووس شنیده می شود.

 

این ایام نیز حجم انتشار این شایعه در سطح جامعه و فضای مجازی بیشتر شده است.

 

افرادی که بشدت اصرار دارند شهرام غراوی در دور یازدهم انتخابات مجلس شورای اسلامی قصد کاندیداتوری از گنبدکاووس را دارد،برخی از یاشولی نماها و لمپن های انتخاباتی گنبدکاووس هستند که در این بین اعضای شاخص ستاد قره جه طیار نماینده فعلی گنبدکاووس نیز به چشم می خورند که بر اساس شنیده ها از افراد مطلع طیار از این شایعه سازی نزدیکان خود خبر دارد و برخی ها نیز مدیریت این شایعه را بر گردن وی می اندازند.

 

برخی از یاشولی نماها و لمپن های انتخاباتی گنبدکاووس در تحلیل های خود این تصمیم شهرام غراوی(طبق گفته این افراد که در صحت آن شک و شبهه فراوان وجود دارد) را به حرکت بایرام گلدی برمک تشبیه می کنند که در دور هشتم انتخابات مجلس اتفاق افتاد،جاییکه تاریخ شهادت می دهد این اشخاص از هیچ کوشش و بی اخلاقی نسبت به بایرام گلدی برمک دریغ نکردند.

 

حال باید پرسید چرا اعضای شاخص ستاد طیار که به گفته فعالان شاخص سیاسی و انتخاباتی گنبد کاووس،طیار نیز از این اقدامات آگاه است و هیچگونه واکنشی نسبت به این شایعه نشان نداده است،اقدام به تخریب شهرام غراوی می کنند که به نتایج جالب و تاسف باری می رسیم.

 

در دید بسیاری از فعالان انتخاباتی و سیاسی شاخص و مردمی گنبدکاووس،قره جه طیار بشدت برای دور یازدهم انتخابات مجلس شورای اسلامی برنامه دارد و غراوی را تهدیدی برای خود به حساب می آورد چرا که عملکرد غراوی در طول این مدت در قیاس با عملکرد طیار چند سطح بهتر و بالاتر است و ضعف طیار باعث می شود تا نزدیکان وی از حربه تخریب استفاده کنند.

 

از سوی دیگر بنا به گفته افراد موثق و نزدیک به طیار،در دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی دهم در شرق گلستان که دو گزینه سید نجیب حسینی و شهرام غراوی حضور داشتند،برخی از اعضای شاخص یاشولی های انتخاباتی گنبدکاووس و ستاد قره جه طیار با حضور در شرق گلستان از سید نجیب حسینی حمایت کردند،البته سایت ترکمن سسی تضاد سیاسی و شخصی با حسینی ندارد ولیکن سوالی بدون پاسخ می ماند،شخصی که در گنبدکاووس با شعار ترکمن بودن به مجلس راه یافت و نزدیکانش نیز شعار فقط ترکمن سر می دادند چگونه در دور دوم انتخابات مجلس از یک غیرترکمن حمایت کردند؟(انشاالله در هفته های آتی در صورت لزوم اسامی و نحوه تبلیغات این افراد بر ضد غراوی بصورت موشکافانه بر روی سایت قرار خواهد گرفت)

 

بنا به گفته برخی دیگر در گنبدکاووس قره جه طیار اعتماد ویژه ای به آنه غراوی دارد و کینه شدید و شخصی آنه غراوی با شهرام غراوی باعث می شود تا طیار و نزدیکانش دید مثبت به شهرام غراوی نداشته باشند.

 

حال باید پرسید چرا برخی از یاشولی نماها و لمپن های انتخاباتی گنبدکاووس از اکنون وقت خویش را صرف تخریب ناجوانمردانه غراوی می کنند؟ دلیل اصلی این مسئله نیز بر می گردد به مخالفت غراوی با عزل استاندار گلستان که توسط همین افراد مطرح شده بود.

 

از سوی دیگر اگر غراوی قصد کاندیداتوری در گنبدکاووس را داشته باشد نمی توان بر وی خرده گرفت،زیرا قانون اجازه چنین کاری را می دهد و غراوی تسلط خوبی بر گنبدکاووس و مشکلات آن دارد چرا که در این شهر بزرگ شده است،البته برخی از افراد فراموش کرده اند که تصمیم آخر را مردم می گیرند.

 

هیچ مسئولی بدون اشتباه نیست ولیکن در مورد غراوی باید گفت که وی نیز شاید لغزش هایی داشته است ولیکن این لغزش ها نباید باعث شود تا اقدامات مثبت وی زیر سوال برود،اعتقاد راسخ ما این است که غراوی نیز پس از چهار سال فارغ از هرگونه اقدامات صحیح یا غلط،از چهره های ترکمنصحرا قلمداد می شود و می توان از چهار سال تجربیات وی برای منطقه سود برد.

 

در رابطه با تخریب سیاسی و اجتماعی غراوی نباید از نقش برخی افراد غافل ماند،چرا که بعضی افراد علی الخصوص در گنبدکاووس دوستی طیار و غراوی را در تضاد با اهداف و منافع شخصی خویش می دانند و برخی از نزدیکان طیار نیز در دام این افراد گرفتار شده اند.

 

بدون شک همکاری نمایندگان ترکمن با یکدیگر سبب خیر و برکت برای جامعه ما خواهد شد ولیکن اختلاف و کینه توزی ها عاقبتی جز عقب ماندگی منطقه ندارد،فعالان شاخص نیز می توانند با وساطت بین نمایندگان ترکمن دست لمپن های انتخاباتی و شرخرهای منطقه را از نمایندگان ترکمن قطع کنند.

 

به طیار و نزدیکانش نیز توصیه می کنیم دست از اینگونه اقدامات غیرمنصفانه و ناجوانمردانه بردارند و وقت خویش را صرف تخریب مخالفان خویش نکنند یا نقدها را منصفانه بیان کنند.

 

دیدگاه‌ها  

-1 #1 علی 1395-10-10 13:38
جمع آن بابا
نقل قول کردن
+14 #2 پسر مراوه 1395-10-11 15:38
سلام.
براساس کدوم پارامتر میگید که عملکرد غراوی چند سطح بالاتر از طیار است؟
کاندید شدن غراوی از گنبد هیچ اشکالی ندارد به شرطی که حوزه انتخابیه خودش را رها نکند و کار اصلی اش جمع آوری رای برای اتخابات ۴سال بعد گنید نباشد. آخه الان ۶ماه از دوره نمایندگی آقایان نگذشته و فکرشون بیشتر معطوف به منطقه اتخابیه خودشون باشه مردمی که رای دادند گناه دارند
نقل قول کردن
+10 #3 سعید 1395-10-12 15:16
مقاله کاملا احساسی و یک طرفه نوشته شده است.
هم طیار و هم غراوی نقاط ضعف و قوت دارند و چه بسا که ممکن است باهم دوست باشند و با هم برای منطقه کار کنند به شرطی که این سایت ها ...بگذارند.
چرا بی خودی به بنده خدا طیار تهمت می زنید در صورتی که صبح وشب برای جبران کمبود های منطقه تلاش می کند.البته برادرمون غراوی هم همین طور است.
بگذارید داشتن چند نماینده ترکمن ،فرصت باشد نه تهدید.
فعلا هر دو نماینده فقط کارشون در منطقه انتخابیه خودشون باشد و ورود به مقوله انتخابات دور بعد ،آنهم باگذشت فقط شش ماه از نمایندگی،خیانت به رای مردم است
نقل قول کردن
+5 #4 بهرام از مراوه تپه 1395-10-12 19:42
این کانال خط مشی ثابت ندارد.
در این مدت یکی - دو تا مقاله انتقادی از غراوی منتشر کرد (با صحت وسقم آن مقالات کتری نداریم )و امروز می گوید عملکرد غراوی چند سطح بالاتر از طیار است.
آخه این نماینده های کنونی استان بغیر از چند کار تبلیغاتی و سطحی و چند عکس ،چه کار مثبتی انجام دادند که عملکرد یک نماینده چند سطح بالاتر از اون یکی باشد؟(حتی یک سطح نیز نیست ،چند سطح).
اگه واقعا غراوی تطبق نظر شما تو این شش ماه این همه کارکرده باشد تا آخر چهار سال ،مراوه تپه به دبی تبدیل خواهد شد.
ماکه به غراوی رای دادیم چیزی حس نکردیم.
نقل قول کردن
-2 #5 داوود از گنبد 1395-10-13 21:35
یکی از ضعف های طیار ،مدیون بودنش به بعضی از یاشولی هاست.هنوزم که هنوز نتونسته از فشار این ها کمر راست کنه.
ستاد مرکزی طیار در خیلی از مواقع کاره ای نیستند و فرمون طیار دست چند نفر بیکار به نام یاشولی هاست که خود را صاحب طیار میدونند.
رپای این ها در خیلی از عزل ونصب ها دیده می شود .الان هم فشار آوردند برای بقای رئیس فعلی یکی از ادارت که تازگی ها رئیس کل آن بعد از کش وقوس های فراوان عوض شده است.
نقل قول کردن
+1 #6 بصیر 1395-10-15 10:29
با سلام
تا آنجایی که ما مطلع هستیم خبر های شما موثق نیست.ما از تلاش نماینده شهرمان راضی هستیم...
نقل قول کردن
+4 #7 ابل اوغلی 1395-10-15 16:55
با سلام اولا سیاست ترکمن سسی برام خیلی عجیب هست یکی به میخ یکی به نعل می زنه. ذوما فعالیت غرائی در کنبدجهت کانذیذاتوری ذر آن حوره خیایت به موکیلین خودش در حوزه مینودشت هست.سوما غراوی که ترکمن سسی معرفی می کند با شخصیت وی فرسنک ها فاصله دارد مصداق مرغ همسایه غاز هست را به ذهن متبادر میکنذ
نقل قول کردن
+4 #8 مهمان 1395-10-15 18:24
اچه این چه مطلبی است. هنوز شش ماه از انتخاب این نماینده ها نگذشته و شما بحث سه و نیم سال آینده را براه انداخته آید. اولا که فکر نمی نم هنوز چنان بحثی بدین شکل در میان این دو نماینده مطرح باشد. بفرص گیریم وجود داشته باشد، شما بعنوان یک رسانه این بحث تفرقه اندازانه را مطرح می کنید. دوستان بیابیم منافع ترکمن ها و منطقه را درنظر بگیریم. منافع ملی را فدای اختلاف نظرهایی سیاسی نکنیم.
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر