c_300_250_16777215_10_images_61677.jpg
ترکمن سسی-مدیر آب و فاضلاب روستائی شهرستان گنبدکاووس با اشاره به مشکلات آبرسانی در این شهرستان گفت: به ۱۷ روستای شهرستان گنبدکاووس با تانکر آبرسانی می‎شود.


به گزارش خبرنگار ترکمن سسی، سیدمهدی حسینی ظهر امروز در نشست مسئولان با مردم مرزنشین روستای دوزالوم اظهار داشت: مشکلات آبرسانی از دیرباز در این منطقه وجود داشته و در حال حاضر 17 روستا و نقطه جمعیتی در این بخش با تانکر آبرسانی می‌شود.
وی افزود: در این بخش 2 هزار و 200 مشترک فاقد لوله کشی آب شرب هستند و نیاز به 25 هزار لیتر آب دارند که توسط تانکر 40 هزار لیتر آب شرب آن‌ها تامین می‌شود.
مدیر آب و فاضلاب روستائی شهرستان گنبدکاووس تصریح کرد: بیشترین کمبود آب در این منطقه به علت استفاده دام‌ها از آب شرب است و به علت وجود ده‌ها هزار راس دام سبک و سنگین و تامین آن‌ها از محل آب شرب، مردم این منطقه را با کمبود آب مواجه کرده است.
وی اظهار داشت: در سال گذشته 2 حلقه چاه در شمال گنبدکاووس حفر کردیم که در حال تجهیز آن هستیم که با اضافه شدن این چاه‌ها به مدار انتقال آب، تا حدود زیادی مشکل و کمبود آب برطرف خواهد شد.
رئیس اداره گاز شهرستان گنبدکاووس هم در این جلسه گفت: عملیات گازرسانی 3 روستا چپرقویمه، دانشمند و اقری بوغاز با اعتبار 5 میلیارد و 500 میلیون تومان در حال اتمام است و در دهه فجر به بهره‌برداری می‌رسد.
اسحاق شکیبا اظهار داشت: همچنین مطالعات گازرسانی 3 روستای قره ماخر، بیشک‌تپه و آراقویی با اعتبار 3 میلیارد تومان به اتمام رسیده و در حال انتخاب پیمانکار هستیم.
وی تصریح کرد: کارهای نهایی روستاهای ترشکلی، دوزالوم، شورده‌کش و داشلی برون به پایان رسیده و امیدواریم ماه‌های نخست سال آینده خط انتقال 75 کیلومتر این روستاها اجرا خواهد شد/. تسنیم

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر