c_300_250_16777215_10_images_0000000000000000000000000000000000000000000000001q.jpg

ترکمن سسی-با مطرح شدن اسماعیل تقی زاده به عنوان یکی از گزینه های مطرح مدیرکل آموزش و پرورش استان گلستان، این سوال مطرح می شود که آیا شهرام غراوی نماینده شرق گلستان نیز از وی حمایت می کند؟.

 

به گزارش خبرنگار ترکمن سسی به نقل از کلاله خبر،با انتشار گمانه زنی ها در خصوص تغییر و تحولات در آموزش و پرورش استان گلستان و برکناری وطنی از سمت مدیرکلی این اداره،مسلما گزینه های مختلفی در شهرستان ها و حوزه های استان برای بدست آوردن این کرسی از سوی نمایندگان و مسئولین معرفی شده یا خواهند شد.

 

برخی از سایت های استانی سخن از برکناری این مدیر را به میان آورده و در کنار آن از رایزنی های این مدیر با نمایندگان و افراد خاص برای تغییرات در بدنه آموزش و پرورش های استان خبر داده اند که حاکی از آن است که برخی از نمایندگان بر ماندن و برخی بر رفتن وطنی اصرار دارند.

 

 

به هر حال طبق آخرین اخبار واصله با برکناری وطنی از این سمت،از اسماعیل تقی زاده مدیر سابق آموزش و پرورش کلاله به عنوان یکی از گزینه های بدست آوردن کرسی مدیرکلی آموزش و پرورش استان گلستان یاد می شود که این نیز می تواند با حمایت های شهرام غراوی نماینده شرق گلستان به عنوان نماینده 4 شهرستان مینودشت،گالیکش،کلاله و مراوه تپه که کمترین سهم را در مدیریت های استانی دارند،به واقعیت نزدیکتر شود.

 

اسماعیل تقی زاده در مراسم تودیع خود از رایزنی های غراوی بر ماندن این مدیر در سمت مدیریت آموزش و پرورش کلاله خبر داد ولی با این وجود برخی از کارشناسان سیاسی بر این باور هستند که غراوی در این امر به اندازه کافی از جایگاه خود استفاده نکرد و می توانست با هزینه یکی از کوپن های جایگاهی خود،از برکناری وی جلوگیری کند.

 

اینجا این سوال پیش می آید که اگر فرصت دیگری برای تقی زاده برای اثبات توان مدیریتی مهیا شود،این نماینده از وی حمایت می کند و حاضر می شود که از جایگاه خود مایه بگذارد و ادعای خود مبنی بر رایزنی در خصوص عدم برکناری تقی زاده از سمت مدیریت آموزش و پرورش کلاله را به اثبات برساند؟

دیدگاه‌ها  

+1 #1 000 1395-10-19 08:25
صد در صد ..بی شک شهرام از او حمایت خواهد کرد . ترفندی است برای رای بیشتر در دوره آینده
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر