c_300_250_16777215_10_images_000000000000000000000000----------______-------.jpg

ترکمن سسی-نخستین جلسه ستاد انتخابات استان گلستان، ویژه دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا برگزار شد.

 

به گزارش خبرنگار ترکمن سسی به نقل از روابط عمومی استانداری گلستان، علی اصغر طهماسبی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی و رئیس ستاد انتخابات استان در جلسه ستاد انتخابات استان اظهار داشت: برای برگزاری دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در مجموع 11 فرآیند خواهیم داشت که از 11 اسفند با معرفی معتمدلن برای تشکیل هیئت اجرائی مرکزی توسط وزیر کشور آغاز و در 29 اردیبهشت 96 با برگزاری انتخابات، به پایان خواهد رسید.

 

وی ادامه داد: در 22 فروردین صدور دستور شروع انتخابات توسط وزیر کشور به فرمانداران را خواهیم داشت و همزمان هیأتهای اجرایی توسط فرمانداریها به مدت 3 روز تشکیل خواهند شد.

 

طهماسبی اظهار کرد: همچنین برای برگزاری انتخابات پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا 19 فرآیند خواهیم داشت که نخستین فرایند آن با تشکیل ستاد انتخابات در وزارت کشور آغاز شده و فرایند دوم از 25 اسفندماه با صدور دستور شروع انتخابات توسط وزیر محترم کشور ادامه خواهد یافت.

 

رئیس ستاد انتخابات استان گلستان گفت: ثبت‌نام داوطلبان انتخابات ریاست جمهوری از 22 تا 26 فروردین ماه به مدت 5 روز خواهد بود و داوطلبانی که صلاحیت آنها توسط شورای نگهبان تأیید شود می‌توانند از 8 لغایت 27 اردیبهشت ماه به مدت 20 روز تبلیغات داشته باشند.

 

طهماسبی اضافه کرد:مدت تبلیغات برای نامزدهای تأیید صلاحیت شده انتخابات شورای شهر و روستا نیز از 21 تا 27 اردیبهشت ماه به مدت 7 روز خواهد بود.

 

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان گفت: برگزاری یک انتخابات پرشور،سالم و با مشارکت حداکثری هدف اعضاء ستاد انتخابات استان خواهد بود و از امروز همه توان خود را برای تحقق یک انتخابات سالم و پرشور به کار خواهیم گرفت.

 

در این جلسه همچنین احکام صادره از سوی استاندار گلستان به مسئولان کمیته‌های ستاد انتخابات استان گلستان، اهدا شد.

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر