c_300_250_16777215_10_images_----1.jpg

ترکمن سسی-خبرنگاران رسانه‌های مختلف استان گلستان به دستور استاندار گلستان از جلسه بازنگری و عملیاتی کردن سامانه الکترونیکی پنجره واحد سرمایه‌گذاری استان گلستان خارج شدند که این در حالی است که همه خبرنگاران به دعوت استانداری در این جلسه حاضر شدند.

 

به گزارش خبرنگار ترکمن سسی به نقل از تسنیم،در جلسه بازنگری و عملیاتی کردن سامانه الکترونیکی پنجره واحد سرمایه‌گذاری استان گلستان به دستور استاندار برای دقایقی خبرنگاران به اتاق دیگری هدایت شدند که خبرنگاران بر مبنای رسالت خود جلسه را در اعتراض به این اقدام استاندار، ترک کردند.

 

درستی، جامعیت و روشنی در ارائه مطالب از سوی یک رسانه جزء اصول خبرنویسی است و یک خبرنگار متعهد به حرفه روزنامه‌نگاری از ارائه مطالب که به آن اشرافیت ندارد پرهیز می‎کند.

 

شفایت در ارائه مطلب از سوی رسانه فرصت برابری را به جامعه می‎دهد تا از فرصت‎هایی که در اختیار دارد بهره‎گیری کند و از این سو در سال‎های اخیر دولت شعار برگزاری جلسات در اتاق شیشه‎ای را سر می‎دهد.

 

اما امروز در جلسه بازنگری و عملیاتی کردن سامانه الکترونیکی پنجره واحد سرمایه‌گذاری استان گلستان، جلسه‎ای که به دنبال این است که با شفاف‎سازی و معرفی مسیر و محور توسعه فرصت برابری را برای سرمایه‎گذاران در استان گلستان ایجاد کند، در زمان ارائه توضیحات معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری گلستان، خبرنگاران استان گلستان از جلسه به دستور استاندار گلستان خارج شدند.

 

این در حالی است که خبرنگاران رسانه ها و خبرگزاری های استان گلستان امروز به دعوت استانداری در این جلسه حاضر شده بودند و خبرنگاران نیز در اعتراض به این اقدام استاندار مکان برگزاری جلسه را ترک کردند.

 

این در حالی بود که پیش از این استاندار گلستان در سخنان خود پیشنهاد تشکیل یک ستاد و مرکزیتی برای استعلام‎ها و پاسخ استعلام‎های سرمایه‎گذاری را در استان گلستان داده بود که شاکله این ستاد را استاندار یا نماینده استاندار، رئیس مرکز خدمات سرمایه‎گذاری استان، رئیس سازمان جهاد کشاورزی و سازمان صنعت استان، رئیس سازمان معدن و تجارت استان، مدیر کل میراث فرهنگی و گردشگری استان، مدیر منطقه آزد استان، رئیس شهرک‎های  صنعت استان‌، رئیس سازمان برنامه و بودجه و  مدیرکل محیط زیست استان تشکیل دهد که مسیر استعلام‎ها و پاسخ‎دهی به آن را مدیریت کند.

 

حسن صادقلو استاندار گلستان در این جلسه اظهار داشت: ضرورتی ندارد که صفر تا 100 اقدامات سرمایه‎گذاری در استان گلستان در دستگاه‎های اجرایی اتفاق بیفتد و باید ثبت‎نام برای سرمایه‎گذاری در یک مرکز مانند مرکز سرمایه‎گذاری استان گلستان اتفاق بیفتد.

 

استاندار گلستان صرف زمان زیاد برای گرفتن استعلام و استعلام مکرر را یکی از مشکلات و موانع سرمایه‎گذاری در استان گلستان دانست و افزود: تبلیغات برای جذب سرمایه‎گذاری، ارزیابی سرمایه‎گذاران و به دست آوردن اطلاعات به روز برای هدایت مسیر سرمایه‎گذاری در پنجره واحد باید اتفاق بیفتد.

 

وی اظهار داشت:این اتفاقات می‎تواند جاذبه برای سرمایه‎گذاری را در استان گلستان ایجاد کرده و مسیر سرمایه‎گذاری را تسهیل کند.

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر