c_300_250_16777215_10_images_000000000000000000000000----------______-------.jpg

ترکمن سسی-یکی از کاندیداهای احتمالی دور بعد مجلس شورای اسلامی از شرق استان گلستان با وجود 3 سال زمان مانده به انتخابات دور بعد، اولین جلسه انتخاباتی خود را برگزار کرد.

 

به گزارش خبرنگار ترکمن سسی به نقل از کلاله خبر،با توجه به حساسیت انتخابات در حوزه شرق گلستان،می طلبد که کاندیداهای احتمالی برای رسیدن به اهداف خود برنامه ریزی بلند مدت تا انتخابات داشته باشند و فعالیت های انتخاباتی خود را در لفافه انجام دهند.

 

در این راستا با خبر شدیم که(ع-ر) یکی از کاندیدهای احتمالی دور بعد مجلس شورای اسلامی در نشستی در قالب اولین جلسه انتخاباتی در منزل یکی از نزدیکان کلاله ای خود به برنامه ریزی انتخاباتی پرداخته است.

 

وجود خودرویی با پلاک تهران و خودروهای نام آشنا و بیشتر از قشر فرهنگی کلاله در مکان اعلام شده صحت خبر اعلام شده را تایید می کند.

 

همچنین فارغ از هر گونه تحلیل این موضوع، تشکیل این جلسه انتخاباتی می تواند زنگ خطر و تلنگری برای شهرام غراوی باشد که در صورت عدم برآورده شدن انتظارات مردمی از سوی وی، این دوره می تواند اولین و آخرین دوره حضور وی در مجلس باشد.

دیدگاه‌ها  

0 #1 وهاب 1395-10-26 07:37
با سلام و احترام
از نگارندگان محترم سایت ترکمن سسی که در جهت رسالت اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای منطقه سعی و تلاش می نمایید، صمیمانه تشکر و قدردانی می نمایم و دست مریزاد می گویم.
بنده یکی از حاضرین در جلسه بودم، در این جلسه هیچگونه بحثی از انتخابات گذشته و آینده نشد و فقط آقای نماینده جهت ابراز تشکر از دوستان خود که در طول دوره خدمتش همواره همراه و همیار ایشان بودند، حضور یافت. باشد که درآنچه به سمع و نظر مراجعه کنندگان به سایت تان می رسد، رعایت دستورات خداوند در سوره حجرات و بالاخص آيه 12
توصیه می شود. اجرکم عندالله...
با تشکر وسپاس

ترکمن سسی:تشکر از شما دوست عزیز بابت پیگیری شما
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر